basbelasi Geplaatst: 14 november 2007 Geplaatst: 14 november 2007 is het mogelijk om een password te wijzigen als je deze niet weet zonder te flashen en dus te resetten ik wil dus dat er alles er op blijft staan maar dat ik alleen de password wijzig kan dit? DM7020SI, DM500S, DM800, Humax 5400, Triax 115cm + Diseq motor, Triax 78cm + diseqc motor, Apple Macbook Pro Duo2 2.33ghz
Frans B Geplaatst: 15 november 2007 Geplaatst: 15 november 2007 Ja , dat kan met de commander als je die kan downloaden. Het onderstaande heb ik van een duits board gehaald en het werkt: Wenn es um dem FTP Passwort geht, und du deiner Box im Netz angeschloss/anschlie?en kannst, dann l?dt dir mal per BluePanel das TuxCom (BluePanel => Addon => TuxCom1.13) Jetzt bei "(6) Plugins (Tools)" auf "TuxBox Commander" gehen, unter "/var/etc/passwd" das zeile "root:xxxXXXXxxXXxXxx:0:0::/bin/sh" so editieren "root::0:0::/bin/sh" und Speichern. Damit ist der Passwort gel?cht. Jetzt m?ste du ohne passwort FTP zugang haben. System Administrator (niet van deze site)
dAF2000 Geplaatst: 15 november 2007 Geplaatst: 15 november 2007 En 't ligt aan de image, bij PLi kun je het default password vanuit de image downloaden.
Gast Geplaatst: 15 november 2007 Geplaatst: 15 november 2007 Of als het allemaal niet lukt: Maar een backup van je settings en flash even opnieuw, dan heb je weer het default password.
basbelasi Geplaatst: 15 november 2007 Auteur Geplaatst: 15 november 2007 bedankt allemaal met tux commander kan het inderdaad alleen ik kom er nu achter dat de ontvanger vanaf install op slot is gezet er saat geen tux commander op en je kan ook niks downloaden en installeren, de ontvanger is helemaal beveiligd, ik denk dat die collega maar terug moet naar de plek waar hij hem gekocht heeft om te vragen waarom ze de ontvanger beveiligen ik zie verder ook geen mogelijkheid om er alsnog in te komen voor hem DM7020SI, DM500S, DM800, Humax 5400, Triax 115cm + Diseq motor, Triax 78cm + diseqc motor, Apple Macbook Pro Duo2 2.33ghz
Frans B Geplaatst: 15 november 2007 Geplaatst: 15 november 2007 Das wel te bedenken : als er bepaalde configs in staan ( passwoorden,commerciele ip's ) kan je begrijpen dat ze die ip's enzo niet zomaar laten copieren enzo..... System Administrator (niet van deze site)
basbelasi Geplaatst: 15 november 2007 Auteur Geplaatst: 15 november 2007 jah inderdaad waarschijnlijk is dat de reden maar goed dan moet hij maar terug of gewoon opnieuw flashen DM7020SI, DM500S, DM800, Humax 5400, Triax 115cm + Diseq motor, Triax 78cm + diseqc motor, Apple Macbook Pro Duo2 2.33ghz
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen