lubbert Geplaatst: 15 november 2007 Geplaatst: 15 november 2007 Ik heb een netwerk hdd tcp/ip en ik wil graag dat mijn dreambox 7020 daar de films naar toe opneemt en dat vanaf de netwerk hdd muziek kan afspelen op dreambox ik heb enigma erop staan, wie kan mij helpen?? Groet van lubbert
lubbert Geplaatst: 16 november 2007 Auteur Geplaatst: 16 november 2007 Weet niemand iets? Groet van Lubbert
Radix Geplaatst: 16 november 2007 Geplaatst: 16 november 2007 Zie naar database hierboven en kijk is onder dreambox voor gevorderen. CIFS is wat je moet gebruiken. Dreambox 8000 HD- 1TB HD - OpenPli Image
lubbert Geplaatst: 16 november 2007 Auteur Geplaatst: 16 november 2007 Wat ik ook invul of doe er gebeurt niets, ik weet t niet meer....... Doe iets niet goed maar wat.....ben een beginneling.
John van Dreumel Geplaatst: 16 november 2007 Geplaatst: 16 november 2007 Citaat: ik heb enigma erop staan, wie kan mij helpen?? Groet van lubbert Misschien eerst eens een alternatieve image erop zetten en dan hier zoeken naar netwerkmount. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Ome Merde Geplaatst: 16 november 2007 Geplaatst: 16 november 2007 dit is al tot in de treure behandeld. aub eerst even hier klikken. merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten