Ga naar inhoud


(dm7020)vlc stream problemen hdtv


adrie66

Aanbevolen berichten

Zit hier nu al dagen te klooien, maar krijg de hd kanalen niet vloeiend door op de pc met vlc. Vorig jaar met exact dezelfde pc en dm7020 geen problemen.

Bandbreedte moet er volgens mij genoeg zijn(bestanden uitwisselen naar hdd van dreambox gaat supersnel) e zoals gezegd ik heb het eerder prima draaiende gehad.

Zie ik misschien toch nog ergens iets over het hoofd, kwa instellingen ?

Heb de netwerkkabel ook al veranderd zonder resultaat..

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gebruik je een router? En zo ja kan deze een probleem geven.

Geef ook eens door welk image je gebruikt en kijk of er niet iets in de image op de achtergrond meedraait die bandbreedte opslorpt...

Ook kan er iets loos zijn met je windows installatie of met je netwerk kaart

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Zit hier nu al dagen te klooien, maar krijg de hd kanalen niet vloeiend door op de pc met vlc. Vorig jaar met exact dezelfde pc en dm7020 geen problemen.
Bandbreedte moet er volgens mij genoeg zijn(bestanden uitwisselen naar hdd van dreambox gaat supersnel) e zoals gezegd ik heb het eerder prima draaiende gehad.
Zie ik misschien toch nog ergens iets over het hoofd, kwa instellingen ?
Heb de netwerkkabel ook al veranderd zonder resultaat..


Ik denk dat als je terug gaat naar een oudere versie van je image, het probleem over is. De meeste nieuwe images hebben problemen met het streamen naar de pc. Je kan dit vaak op de verschillende boards lezen van de image bouwers. Zo goed als ik weet heeft Nab*losat er een fix voor gemaakt. Zelf heb ik verschillende images op een flashcard staan en als ik terug ga naar een oudere versie is het stukken beter.

DM8000 DM800 en PLi gek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...