Paysan Geplaatst: 27 november 2007 Geplaatst: 27 november 2007 Ik kan nergens vinden in Gemini 3.60 waar ik de /var op de HDD kan zetten. Wie kan me helpen?
nbrok Geplaatst: 28 november 2007 Geplaatst: 28 november 2007 Citaat: Ik kan nergens vinden in Gemini 3.60 waar ik de /var op de HDD kan zetten. Wie kan me helpen? Voordat ik je vraag kan beantwoorden: 1. Welke dreambox heb je? 2. Gemini 3.6 is oud. Alleen bij de 7000 is het interessant om het te doen, voor de dm500 bestaat een maxvar versie. Groeten, Nick Groeten, Nick Astra1, 2 en 3 op triax-schotel 89 cm
Tonskidutch Geplaatst: 28 november 2007 Geplaatst: 28 november 2007 sommige mensen hebben daadwerkelijk het motto: if it ain't brooken don't touch it 3.6 is een mooi stabiel image flashen is voor de niet hobbyist iets te veel abracadabra (maar niet onoverkomenlijk) de menu's onder de blauwe knop even doorlopen addons en of extra (versie afhankelijk) dan vindt je de move /var to usb or hdd die menu's moet je gewoon even aandachtig doorzappen om zo'n image ook te leren kennen. cheers Music John Miles
Ome Merde Geplaatst: 28 november 2007 Geplaatst: 28 november 2007 Welke dreambox heb je? aan de handtekening te zien een 7000, vandaar dat ik dit in de prefix maar even heb gewijzigd! euh, /var op hdd, zou je dat wil doen ? dan heb je wel constant het "ratelen" van je hdd. ik zou voor een usb-stickie kiezen, kost geen drol en hoor je niet merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen