Gast Geplaatst: 28 november 2007 Geplaatst: 28 november 2007 Hallo, Had graag mijn dm500+ wat gepersonaliseerd. (gemini 4.10) Een onderdeel van de rss reader is het weerbericht onder de rode toets. Dit zijn nu allemaal Duitse steden Hoe maak ik er Belgische van ? Waar vind ik tevens de file die ik moet aanpassen idem voor dreamnetcast. De radiostations zijn niet direct mijn favorieten Hoe kan ik die wijzigen ? dank Lucdec
John van Dreumel Geplaatst: 30 november 2007 Geplaatst: 30 november 2007 In de map var/tuxbox/config/ staat de feed.xml die je kunt aanpassen naar Vlaamse rss weerkanalen. ALS die er tenminste zijn. http://www.weer.nl/rss.xml is Nederlands maar voor België heb ik nog geen specifieke kunnen vinden. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Gast Geplaatst: 30 november 2007 Geplaatst: 30 november 2007 Dank je John voor je reactie. Het is wel zo dat als je de xml file aanpast, je dan wel onder je rss feeds weerfeeds krijgt, maar niet onder de rode toets, waar origineel Duits weer zit(bij Gemini dan toch) De oplossing heb ik ondertussen gevonden : De file wheather.xml in de dir etc\wheater(dm500+) moet vervangen woden door de file in bijlage, dan heb je het weer in Belgie, en dit 10 dagen ver voor de grootste steden. Wie helpt mij verder voor de dreamnetcast stations ? Ik zal toch niet de enige zijn die dit nuttig vindt ?
Gast Geplaatst: 6 december 2007 Geplaatst: 6 december 2007 hoi ik heb ook net de DM500+ en weet niet waar ze de stations.xml hebben staan. in de oude DM500 stond ie op een andere plek en kan hem neit vinden. Weet jij waar die file staat op de DM?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen