Gast Geplaatst: 30 november 2007 Geplaatst: 30 november 2007 -------------------------------------------------------------------------------- Hallo, Ik heb een DB7025 waar ik een quad duo LNB van canal digital (Astra 1 en Astra3) op heb aangesloten. Ik heb de installatie wizard gevolgd en de volgende dingen ingevuld: Configuration mode: Simple DiSEqc: DiSCeqc A/B PortA: Astra 3 (23.5) PortB: Astra 1 (19.2) Als ik dit met de originele image doe vind ik meer dan 1000 zenders en met de laatste versie van gemini vind ik maar 800 zenders. Bij beide images krijg ik na een tijd de melding: Zender niet gevonden SID not found in PAD Ik kan dan geen enkele zender meer ontvangen. Ik kan pas weer zenders ontvangen als ik deze opnieuw ga zoeken en de oude verwijder. Doe ik iets fout, heb ik het DiSCdeq protocol wel goed ingesteld? Alvast bedankt voor jullie hulp!
Tonskidutch Geplaatst: 30 november 2007 Geplaatst: 30 november 2007 na scannen dus wel weer beeld, heb je een settingslijst geprobeerd van pet123 of sattaz? komt wel eens voor dat de satelliet.xml die bij het image zat niet helemaal jofel /of/ up-to-date is. je diseqc settings zullen er niet heel veel mee te maken hebben, als je al 800 zenders binnenkrijgt staat de instelling goed indien de diseqc settings verkeerd zijn krijg je niets gescanned cheers Music John Miles
Gast Geplaatst: 30 november 2007 Geplaatst: 30 november 2007 Bedankt voor je reactie! Wat bedoel je precies met ‘heb je een settingslijst geprobeerd van pet123 of sattaz?’. Wat kun je daar mee wijzigen dan? Ik vind het wel vreemd dat ik met de originele image ruim 200 zenders meer vind als met de Gemini image.
Gast Geplaatst: 30 november 2007 Geplaatst: 30 november 2007 Ik heb net DreamboxEdit geinstalleerd. Als ik een FTP download doe krijg ik ook de waarschuwing dat er 49 fouten in het userbouquet.xxxxx.tv zitten. Kan dat er iets mee te maken hebben en wat is hier de oorzaak van?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen