Ga naar inhoud


[7025 +} usb dongle van DMM


youngblood

Aanbevolen berichten


  • 2 maanden later...
Gast Ome Peter

xtraatjes??????

 

Laat ze eerst maar eens de aangekondigde uitleveringen nakomen voor ze aan extraaaatjes beginnen

 

Nee,Dream is goed bezig der eigen marktposiiteie ter verknallen om het zo mar ff te vernoemen.

 

Ik denk net als vele zoals ik der buik van Dream vol hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ome Peter
xtraatjes??????

Laat ze eerst maar eens de aangekondigde uitleveringen nakomen voor ze aan extraaaatjes beginnen

Nee,Dream is goed bezig der eigen marktposiiteie ter verknallen om het zo mar ff te vernoemen.

Ik denk net als vele zoals ik der buik van Dream vol hebben


Als je dit soort buitengewoon nagatieve uitlatingen doet, moet je gewoon razend conseqent zijn en nooit meer in Dreambox in je huiskamer zetten. Helaas blijkt dat iedereen die zogenaamd zijn "buik er vol van heeft" gewoon weer een Dreambox in zijn HK zet.
Ik denk dat je zelf maar eens een "Dreambox" moet gaan maken. Ik denk dat iedereen dan al snel genoeg van jou zijn buik vol heeft.
Het is allemaal niet zo simpel als het meutje denkt. Die jongens van Dream doen echt wel hun best. Helaas is dat voor een aantal figuren nooit goed genoeg.

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tox je hebt gelijk echter het lijkt wel of ik de oude michel hoor spreken van s-land smile. Maar inderdaad ik ben het ermee eens, men doet daar hun best en je merkt dat ze het razenddruk hebben wanneer je naar Lünen belt maar uiteindelijk komen ze altijd hun belofte na. ik denk dat het allemaal wat rustiger gaat worden als de 100 en 800 op de markt komen dat dan een half jaartje kan worden geconcentreerd op de 8000. lets hope so en die usb gevallen komen ooit nog wel .

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou je met die flauwekul nu eindelijk eens op willen houden?

Dolphs, moet je jezelf voorstellen dat je iedere dag 1,5 tot 2 uur vrije tijd in een satellietforum stopt en dan met dit soort shit geconfronteerd wordt. Ik kan je vertellen dat ik dit al lang niet meer met plezier doe, voornamelijk door opmerkingen als die van jou en bijvoorbeeld Fredo. Het begint een beetje frustrerend te worden dat iedere keer als ik gewoon een mening geef een of andere druiloor mij met een ander vergelijkt of erger.

De eerstvolgende die op dergelijke wijze opzettelijk mijn goede humeur omzet in een onweersbui krijgt gewoon een ban4life.

Ik ben het nu echt zat.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...