Ga naar inhoud


[7025 +} usb dongle van DMM


youngblood

Aanbevolen berichten

Tox ik merk dat je een beetje gespannen bent, alleen ik weet niet wat ik voor n slechte opmerkingen naar jou toe heb geplaatst behalve op dit moment? Ik bedoelde dus wbt michel over het dreambox verhaal in goede zin. Ik vind het belachelijk dat je zo tekeer gaat nu ook tegen mij, terwijl ik het dus niet slecht meende. Als je aan het doelen bent op de oude koeien en deze uit de sloot aan het halen bent, dan is het een ander verhaal want we hebben inderdaad in het verleden ook al een aanvaring gehad. Als jij je er sterker door voelt mag je me een ban for life geven ik vind het prima hoor mij zul je hier dan niet meer terugzien ik zoek ergens anders wel mijn antwoorden. Tot ziens

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat is een "beetje" gespannen ben is ook wel te verklaren als je tijdens het uitoefenen van een hobby steeds geconfronteerd wordt met leden die het nodig lijken te vinden onnodig kolen op het vuur te moeten gooien, andere leden of moderators beledigen, gewoon hondsbrutaal zijn of stemming maken op een forum waar wij echt alles proberen te doen om het voor onze bezoekers zo gezellig mogelijk te houden.

Die stemmingsmakers gaan we zonder pardon buiten schoppen. Het moet voor ons ook een hobby blijven en als je iedere dag als je hier inlogd moet lezen dat er weer iemand een negatieve stemming veroorzaakt of het nodig vind om anderen te beledigen is de "fun" er al snel af.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...