sattv4iedereen Geplaatst: 10 december 2007 Geplaatst: 10 december 2007 Hi, ik heb al rondgekeken,maar ik heb hier nog niks gelezen over opnemen met een dm600. Ik wens een dm600 te kopen voor opname's,en ik weet dat een dm7020 het zeer goed doet met bepaalde emu's met kaart,maar ik vraag mij af,of de dm600 het kleine broertje van de dm reeks meekan met zijn grotere broer? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Simean Geplaatst: 10 december 2007 Geplaatst: 10 december 2007 Je mag gerust zijn ! de DM600 doet het perfect... Eerlijk gezegd als men mij vraagt een 600 of een 7020 dan zou ik zeggen 600 !!! Behalve als het echt een hobbydoos is dan is de 7020 fijn met CF kaart enz. Opnemen geen probleem dus ! Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W
Ubik Geplaatst: 10 december 2007 Geplaatst: 10 december 2007 Ik zie maar twee grote nadelen aan de kleine dm600: - één kaartreader. Ik heb zowel een officieel TVV als CD kaartje, en dat gaat dus niet gelijktijdig. Daarom zal ik deze nooit als hoofd-receiver houden. Thuis cardsharing werkt perfect via LAN. - geen USB poort, spijtig, want met de DB7000 kan ik gemakkelijk openemen en afspelen van/naar externe HD (zelfs via een armzalige USB1.1) VU+Solo², DM-800HD, T90
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen