Ga naar inhoud


We hebben een paar nieuwe pix nodig...


Gast

Aanbevolen berichten

We zoeken voor de opmaak van de site een paar nieuwe plaatjes.<P>1. Nieuw Sat4All logo (banner formaat)<P>2. Board: 'Reply', 'New Topic' en 'Closed' button. (Allemaal op hetzelfde formaat als de huideige pix) <P>Wie is hier heel erg goed in?<P>Wij houden ons liever met kaartjes en receivers bezig smile.gif<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ben bang dat de meesten hier beter met kaartjes dan grafische programma's overweg kunnen webmaster. Waar is by de weg trouwens de linkpagina gebleven ? is tie even fietsen, of voorgoed naar zonnige oorden vertrokken ? Zou jammer zijn al'tie wegbleef !<BR>prutsie.<P>------------------<BR>

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

aan (webmaster) ik er 4 gemaakt reply,topic,humax,sat4all kijk maar of het iets is dan hoor ik het wel, wel even iets laten weten heb nog meer te doen :-) graag een mail of een antwoordje svp<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

las de opmerking over logo etc....<BR>hehehe geloof dat ik iets beter ben met photoshop dan met de waferkaarten lol...<P>dus kan ik zelf iets ontwerpen, of heb je al wat in je hoofd.....<P>ik hoor het wel<P>jacco<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ken de weg ook wel in photosjop. Zal komende zondag eens iets proberen, zit nu op Ne2000, dus weinig tijd daarvoor. Als ik klaar heb stuur ik wel per email. Wat versta je precies onder bannerformaat? Het top-logo moet passen in huidige layout neem ik aan?<P>Exposure<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is geen reclame maar wel het juiste bannerformaat.<BR>Graag 1 x als banner (als reclame voor sat4all op andere sites en 1 x als logo voor boven de site.<P> kermit.gif <P>Het logo mag iets breder als het huidige logo want we gaan geen banners meer plaatsen.<P><BR>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster<p>[This message has been edited by SAT4ALL (edited 17 August 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...