Ga naar inhoud


[TF 5000 CI PLUS] soms gaat de klok een paar uur terug.


HenkieZwenkie

Aanbevolen berichten

Ik ben van plan een nieuwe tuner te gaan kopen. Mijn dealer stuurt de huidge niet op, van de importeur krijg ik software die helemaal niet geschikt is voor mijn ontvanger. Ik vind het nu allemaal wel welletjes geweest zo.

 

Ik heb een tv vlaanderen card en een canaal digitaal card + 2 officiele mediaguard modules. Welke ontvanger kan met beiden goed overweg ? Dan ga ik deze aanschaffen.

 

Groet,

 

Henk

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Kan het probleem niet ergens anders inzitten,

Ik heb van een klant ook een 5000CI plus retour gekregen met de vermelding tijd loopt verkeerd deze tuner werd in Duitsland gebruikt, ik heb hem nu hier 5 dagen op de test staan en alles loopt gewoon en dan heb ik de december versie er NIET inzitten

Ook heb ik er geen cam inzitten , zelfs als in de schotel afkoppel blijft de tijd gewoon doorlopen ( in standby )

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kasato

 

Eerst heeft er een gewone 5000 gestaan, zonder problemen. Wel 2 jaar. Deze staat nu beneden en ik heb nu de plus. Het enige wat ik gebruik is 2 mediaguard modules met een tv vlaanderen card en een canal digitaal card. Meer niet. Ik zie hier toch niet in wat het probleem hierdoor kan zijn. Verder zit ik aangesloten op de astra 2 en 1.

 

Mijn importeur erkent het probleem, maar heeft nog geen oplossing. Ze hebben me de firmware van 12-12 gestuurd, maar deze kan er niet in omdat het system ID niet matched met die van de firmware.

Link naar reactie
Delen op andere sites

leuk al jou berichten over kapote Topfields

ergenis op en top!!!!!!!!

 

wat zegt je dealer??????????????????????????????????????

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn dealer zegt dat hij het gewoon doet, hij heeft het thuis 4 dagen geprobeerd. Hij zegt wel dat hij vreemde dingen heeft meegemaakt met officiele ci modules van canal digitaal, dus ben ik hem nu aan het testen met een matrix reborn cam. Nu springt hij zelfs aan op een verkeerde zender, springt niet uit na een opname ... Software van 12-12 zit er in.

 

 

Het is me echt een raadsel. De dvd recorder heb ik er al tussenuit gehaald en hij zit nu rechtstreeks via scart aan mijn tv ...

 

Mijn oude TF 5000 CI doet alles prima, geen gezeik met een klok, gewoon goede zender opnemen erna weer uitgaan zoals het hoort .

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je je zenderlijst oproept heb je dan ook een help menu

zo ja staat hier bij optie de optie toon provider op aan ....zet deze ééns uit

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal er morgen nog eens naar kijken, momenteel zit het me tot hier ...

 

Ik weet alleen niet wat je bedoel met die provider, maar ik zal wel zien. Ik laat in ieder geval morgen iets weten, bedankt voor alle tips.

 

Wat ik net wel vergeten ben te melden, is toen mijn tuner na de opname niet meer uitging ik in de timer instellingen heb gekeken. Deze was LEEG, terwijl ik een opname had ingeprogrammeerd op alle werkdagen ...

 

Ik krijg trouwens wel het gevoel, en misschien is dat niet terecht, dat ik de enige ben met dit probleem. Is er hier niemand met een TF 5000 CI plus en een mediaguard module of een matrix reborn cam die ook door deze hel heenmoet ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerlijk gezegd ben ik er nog niet mee terug gegaan, kijk namelijk meer via de oude 5000CI dan via de plus. gebruik de plus voor op mn slaapkamer, en als de tijd niet goed staat en ik zap even, dan komt hij weer met de goede tijd.

 

Maar denk erover om dat ding weg te doen en een dreambox te halen, ook leuk voor de hobby.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...