Ga naar inhoud


[TF 5000 CI PLUS] soms gaat de klok een paar uur terug.


HenkieZwenkie

Aanbevolen berichten


  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

er is al heel lang bekent dat de mediaguard cam in een Topfield niet goed werkt

 

dit is op dit forum heel vaak besproken

 

dit had je dealer als hij goed op de hoogte is ook je kunnen vertellen

 

maar wat ik we afvraag is heb je mijn oplossing nog geprobeert.

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...

Zo,dat ik dit niet eerder heb gelezen!!heb ook een topfield5000CIPLUS nou dat is leuk!!alles er in gevonden hoera ,maar geen astra3!!! paar keer gebeld ,ja moet je op kopernicus gaan zoeken ,daar kom je toch nooit op!!! ja en hij deed het goed alles!,maar nu komt het ,volgende ochtend wilde we hem aan zetten ,niks!!!wij halen wel de stekker er uit weet niet of het daar aan ligt zou wel raar zijn want dan zou bij stroomuitval ook alles weg zijn ,maar de hele dag zoeken op dat ding en ja we hadden wel weer de zenders ! even naar schaatsen gekeken ,nou dan de radio aan ,niet dus!!geen signaal!! terwijl er wel wordt aangegeven dat de zender er staat ,nou de strong staat er weer die valt ook uit af en toe ,maar komt wel weer terug! en de TF dus niet ,ja Kopernicus die krijg ik prima radio en de regionale zenders dinsdag maar weer gaan bellen ,en ja ik zag tijdens het zoeken dat de tijd ook veranderd was pffff en dan die CAM die je er nog bij moest kopen wat ook geen kattepis is ik ga nog wel wat hier lezen gr idef

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik was even absent daar mijn man 30maart is overleden de problemen met tf5000CIPLUS zijn er nog ,maar mijnman had toch een foefje gevonden ,eerst op 30 klikken en dan kon je naar 1,2,3, etc.raar gedoe maar het moet maar even op deze wijze ,heb nu geen fut om dat te veranderen gr idef

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...