bjkartal Geplaatst: 25 december 2007 Geplaatst: 25 december 2007 heb zojuist WD 80Gb hd geplaats, maar heb nu een "probleem". Als ik switch naar radio mode loopt de DM vast en moet stekker uittrekken voor reboot. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Tonskidutch Geplaatst: 25 december 2007 Geplaatst: 25 december 2007 heb je ook een nieuw image erop gezet, na de hdd erin te bouwen? of is al het softw/firmware matige onveranderd? na erin bouwen??? op z'n minst een factory reset doen cheers Music John Miles
bjkartal Geplaatst: 25 december 2007 Auteur Geplaatst: 25 december 2007 nee ik heb nabilo en cccam. Omdat ik de instellingen van cardshare niet kwijt wil heb ik na plaatsen harddisk geen nieuwe image opgezet. Ik heb begrepen dat nieuwe image niet odig is. Een ander probleem wat ook speelt is dat timeshift niet werkt. Tijdens gewone opname moet je, na minimaal 1 minutt opname, op gele knop drukken en dan moet timshift werken maar reageert niet. Zouden beide problemen opgelost zijn als ik nieuwe image op zet?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen