tajvdz Geplaatst: 28 januari 2008 Geplaatst: 28 januari 2008 lastig.. ik was altijd gewend dat de info in het info scherm stond als ik op de knop video drukte..
Anton48 Geplaatst: 28 januari 2008 Geplaatst: 28 januari 2008 Heb via een Turksforum de x-line gevonden en bij mij in beide drambox gezet.Dit via de temp en dan handmatig installeren dit echter zonder problemen. xlineptestedition.tar Groetjes, Anton.
Gast WanWizard Geplaatst: 28 januari 2008 Geplaatst: 28 januari 2008 Origineel bericht van: tajvdz lastig.. ik was altijd gewend dat de info in het info scherm stond als ik op de knop video drukte.. Welk info scherm zie je als je op de video knop drukt? De minizap skin? Ik moet er niet aan denken dat deze elke keer als die op popt mijn schijf gaat zitten benaderen...
tajvdz Geplaatst: 28 januari 2008 Geplaatst: 28 januari 2008 nee hoor. maar ik vind het toch wel prettig om te kunnen zien hoeveel ruimte er nog beschikbaar is als ik wat aan het opnemen ben. ook kon ik snel zien voor een opname of er nog wel genoeg ruimte beschikbaar is.
Gast pieterg Geplaatst: 28 januari 2008 Geplaatst: 28 januari 2008 Origineel bericht van: tajvdz nee hoor. maar ik vind het toch wel prettig om te kunnen zien hoeveel ruimte er nog beschikbaar is als ik wat aan het opnemen ben. ook kon ik snel zien voor een opname of er nog wel genoeg ruimte beschikbaar is. wat voor box hebben we het hier over? Ik krijg het idee dat je het over enigma2 hebt. Daar krijg je wel degelijk de beschikbare ruimte onder de movielijst te zien, als je op 'video' drukt.
Littlesat Geplaatst: 29 januari 2008 Geplaatst: 29 januari 2008 In Enigma-1 gaat dat ook. Echter de meeste Skins ondersteunen dat niet. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast pieterg Geplaatst: 29 januari 2008 Geplaatst: 29 januari 2008 Origineel bericht van: Littlesat In Enigma-1 gaat dat ook. Echter de meeste Skins ondersteunen dat niet. Met enigma(1) toggle je met de 'video' knop alleen de pvr mode, terwijl je bij enigma2 met de video knop direct in de opname lijst komt. Ik meende uit de vraagstelling op te maken dat het hier om de lijst met opnamen, dus enigma2 ging. Maar inderdaad kan de schijfruimte bij enigma1 ook getoond worden in de osd, in pvr mode. Illustreert maar weer eens hoe belangrijk het is bij supportvragen te vermelden om welk type box het gaat.
Kopernikus Geplaatst: 30 januari 2008 Geplaatst: 30 januari 2008 Hi, Is er iemand die voor mij de Dark Mediapli skin in een Dark Mediaplicon skin zou kunnen veranderen? Greetz, Kopernikus Dreambox's 8000PVR Open PLi, 7020Si & 600PVR - CCcam 2.1.4
hemertje Geplaatst: 30 januari 2008 Auteur Geplaatst: 30 januari 2008 Origineel bericht van: Kopernikus Hi, Is er iemand die voor mij de Dark Mediapli skin in een Dark Mediaplicon skin zou kunnen veranderen? Greetz, Kopernikus zie de mediaplicon in de downloads als voorbeeld ps. vandaag is de inmiddels gefixte x-line skin weer toegevoegd in de downloads DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
hemertje Geplaatst: 15 februari 2008 Auteur Geplaatst: 15 februari 2008 A new PLi® DM7025 update is available via the Plugin / Software feed update. Enigma2: - CVS Repository 13 Feb 2008 - PLi® Repository 14 Feb 2008 - Added python support for capmt reply tlv's (clientname, usedcaid, decodeinfo) - Eventview context menu (open with 'menu' or 'info' key while in eventview window). Imdb plugin installs itself into this menu. - Satellites.xml updated 14-02-2008 - Cable scan fixes - Don't create 'largefile' fs on small CF device - fixed default Picon Enigma2 Plugins: - Enigma2-plugins updated to 20080212 - CCcam 2.0.7 SoftCam added - Opencam 2.0.9 Softcam added - Mgcamd1.29 Softcam added - 'real' buttons for PPanel - 'real' button for bitrate plugin - LipSync plugin: store audio delay as e2 config values, set audio delay at startup, no longer depend on /etc/init.d/bootup to copy the values at bootup - Remote control channel plugin added - Webif timers fix - RSSreader: correctly handle i/I umlaut and quotes Network: - MountManager plugin: Use color buttons Default sharename 'harddisk' for cifs and smbfs - Do network mounts when e2 starts, no longer depend on /etc/init.d/bootup to perform the mounts Softcam Setup: - Use color buttons. ECM info /helper: - Fixed emu ecminfo parsing - Added and implemented more capmt reply tlv's - Rewrote cryptoinfo convertor, so the available options are more obvious to skinmakers EPG: - Fill now/next with epgcache, till EIT arrives - Implemented now/next refreshtimer, started when the EIT reader stops with an error (epgcache now/next will be used instead) Skins Enigma2: - Nemesis.BlackBox skin: added 'VerboseInfo' as example for CryptInfo converter usage - Nemesis.BlackBox skin: rewrote obsolete NimA/NimB status stuff Image: - wakelan tool added Use the download URL below to be sure to download the original PLi® DM7025 Iolite image. PLi® DM7025 Iolite rev.4239 image... - You can update from the initial Iolite's to this Iolite rev.4229 upgrade via telnet: Code: ipkg updateipkg upgrade or via the Menu: Menu - Plugins - Softwareupdate and reboot your box Detailed info, Wiki, FAQ's, HowTo's, TechNotes and information about this and the previous PLi® releases can be found on the PLi® Website: http://www.pli-images.org DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Littlesat Geplaatst: 15 februari 2008 Geplaatst: 15 februari 2008 Ik heb hier een darkplicon skin... staat die dan (nog) niet in de pli-downloads??? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gompje Geplaatst: 16 februari 2008 Geplaatst: 16 februari 2008 weinig reacties, maar deze is VEEL sneller dan de vorige ( en ook stukke sneller als Ronaldd ) wat betreft zappen met een STB-C. zowel met als zonder versleutelde kanalen. Jammer alleen dat na het starten ik soms eerst Cccam moet herstarten voor hij het gaat doen. ( maar dat heb ik bij Ronaldd ook wel eens ) ---------------- Dreambox 7025+; 2x DVB-C Caiway Digital; 1TB Linux NAS; open PLi 1.0 Dreambox 800HDse; DVB-C Caiway Digital HD; open pli 2.0 beta
Gast Rodajo Geplaatst: 16 februari 2008 Geplaatst: 16 februari 2008 Dag, Kleine opmerking : m'n dmm keyboard werkt na de update niet meer. Slechts een minimaal aantal toetsen (gekleurde, enter, exit) doen het nog in invulschermen. (edit) is blijkbaar een cvs fout, ook in andere geupdate images doet ie het niet meer.
nvl Geplaatst: 16 februari 2008 Geplaatst: 16 februari 2008 Het nieuwe image erop gezet na een reboot werkt ie goed. De settingslijst van Joske "astra 1,astra 2, astra 3 en hotbird" kan ik niet terugvinden? Kan iemand deze er bij zetten in de downloads? gr. nvl DM7000 Pli Jade2, DM7025 Openpli, DM7025+ Openpli 25-5, DM800 Gemini 5, Vu+ Duo Openpli. Visiosat G4: 13, 19.2, 23.5, 28.2 - 3 Twin en 1 Quad lnb. Selfsat + Rotor
Hensat Geplaatst: 16 februari 2008 Geplaatst: 16 februari 2008 tijdens opname kan ik mij dreambox weer stand-by zetten,bedankt makers
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen