mifi Geplaatst: 17 februari 2008 Geplaatst: 17 februari 2008 Origineel bericht van: Hensat tijdens opname kan ik mij dreambox weer stand-by zetten,bedankt makers Huh? Ja inderdaad, maar op een DM600 krijg je een waarschuwing dat je timer stopt. Je kunt dan kiezen: Aan laten of opname afbreken. Op de DM600 kan je dus eigenlijk niet tijdens een opname op standby zetten. ciao m ---- Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!
Hensat Geplaatst: 17 februari 2008 Geplaatst: 17 februari 2008 juist dit probleem heb ik ook gehad,terwijl dit nooit eerder was in een image,nadat ik hier over een melding heb gedaan,hebben ze dit verholpen
mifi Geplaatst: 17 februari 2008 Geplaatst: 17 februari 2008 Origineel bericht van: Hensat juist dit probleem heb ik ook gehad,terwijl dit nooit eerder was in een image,nadat ik hier over een melding heb gedaan,hebben ze dit verholpen Ja, maar op welke box dan? Heb je het ook over een DM600? Ik heb een DM600 met PLi/Iolite 2008 edition 20071230 rev.4014, dezelfde software als jij dus, maar op een DM600. m ---- Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!
Gast pieterg Geplaatst: 17 februari 2008 Geplaatst: 17 februari 2008 Origineel bericht van: Rodajo Dag, Kleine opmerking : m'n dmm keyboard werkt na de update niet meer. Slechts een minimaal aantal toetsen (gekleurde, enter, exit) doen het nog in invulschermen. Dat hadden we nog niet gemerkt, bedankt voor het doorgeven. De fix staat online.
Hensat Geplaatst: 17 februari 2008 Geplaatst: 17 februari 2008 mifi, heb een 7000 box met de laatste PLI,overigens heb ik net bij iemand geinformeerd,heeft de zelfde installatie als mij ,die zit ook nog steeds met dat probleem,heb zelf wel een keer de box opnieuw geflasht mischien dat ik het daardoor kwijt ben ,dus dit zou je kunnen proberen.
tfh Geplaatst: 17 februari 2008 Geplaatst: 17 februari 2008 Een (kleine?) feature request voor PLi Jxxxxx: Is het mogelijk SNMP in te bouwen?
Gast BMW850 Geplaatst: 23 februari 2008 Geplaatst: 23 februari 2008 Het programma DreamVCR 1.6.2 werkt niet meer bij mij, zijn er meer personen die hetzelfde probleem hebben? (PLI Lolite) Ik kan geen opgenomen programmas meer verwijderen. Als ik klik op: Opgenomen bestanden opnieuw inlezen in DreamVCR dan krijg ik deze melding: http fout. De melding is : http/1.1 404 Not found Als ik op programma klik (in VCR) laat hij wel de timer zenders zien die ik na de nieuwe image update (PLi® Iolite "2008 Edition) heb opgenomen. Met DreamBoxEdit kan ik gewoon verbinding maken en er een nieuwe zenderlijst inzetten, IP adres staat goed ingesteld bij DreamVCR. Rudy p.s kan ik geen foto meer plaatsen? alleen via een URL.
Eland Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 na lang twijfelen vanavond toch ionite maar eens geinstalleerd. in voorgaande versies had ik SMBFS (in de vorm van samba client) nodig voor mijn NAS (CIFS werkt niet bij mijn NAS), dus ook hier heb ik deze geladen. het lukt me echter niet meer om de NAS te mounten....zijn er speciale dingen waarmee ik nu extra rekening moet houden? heeft er iemand een tip? edit: laat maar....ik heb typos in mijn settings gemaakt....
Gast pieterg Geplaatst: 29 februari 2008 Geplaatst: 29 februari 2008 kleine online update voor de 7025: -CCcam 2.0.8 -tvhome picons in de downloads, regio zwolle, groningen, drenthe en brabant (thx to Xilorp) -paar kleine fixes in 19.2 en 28.2 piconsets
Gennaromax Geplaatst: 2 maart 2008 Geplaatst: 2 maart 2008 Vraagje, Kan je de "Graphic EPG" onder de "groene" knop krijgen ? Zoals bij Gemini (als Quick button). Gr. DM 800HD,OpenPLi® ,CCcam,Moteck SG2100a en een Triax 78 cm.( Samsung 3D Plasma 63") DM 800HD, OpenPLi® , CCcam
Littlesat Geplaatst: 2 maart 2008 Geplaatst: 2 maart 2008 De "graphic" ofwel multi-EPG zit onder de rode toets. Door er twee keer snel op te drukken kun je die default instellen. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gennaromax Geplaatst: 2 maart 2008 Geplaatst: 2 maart 2008 Dankje Littlesat, en ik maar denken dat de rode knop alleen bedoeld is voor opname. We gaan het proberen. Gr. DM 800HD,OpenPLi® ,CCcam,Moteck SG2100a en een Triax 78 cm.( Samsung 3D Plasma 63") DM 800HD, OpenPLi® , CCcam
Gennaromax Geplaatst: 2 maart 2008 Geplaatst: 2 maart 2008 Hhhmmm, Ik kom niet verder dan alleen opnemen met de rode toets. Ook als ik 2x snel hierop druk. Gr. ps. Ik heb een 7025+. Weet niet of dat uitmaakt. DM 800HD,OpenPLi® ,CCcam,Moteck SG2100a en een Triax 78 cm.( Samsung 3D Plasma 63") DM 800HD, OpenPLi® , CCcam
Littlesat Geplaatst: 3 maart 2008 Geplaatst: 3 maart 2008 Hebben we het hier over Enigma1 (niet 7025) of over Enigma2 (7025)? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gennaromax Geplaatst: 3 maart 2008 Geplaatst: 3 maart 2008 7025+, Enigma2 dus. Gr. DM 800HD,OpenPLi® ,CCcam,Moteck SG2100a en een Triax 78 cm.( Samsung 3D Plasma 63") DM 800HD, OpenPLi® , CCcam
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen