Ga naar inhoud

[dm600PVR] stekker uittrekken na schutdown.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,

als ik mijn dm600 pvr uitschakel,komt er op te staan (vertaald) "u kan nu veilig de stroom uittrekken".Ik draai gimini,maar met de originele software is dit hetzelfde,maar ik vraag mij af,waarom ze dit zo gedaan hebben,nu moet ik na het uitschakelen altijd stekker uit en in doen,wat ik denk niet ten goede komt voor voeding en toestel.Of is dit abnormaal of in te stellen dat je dit niet moet doen.

Vanmiddag ook merkwaardig zaken gehad dat de klank vals was (vergelijkbaar met een walkman met bijna ledige batterijen).Na herstart was het goed,maar na enkele minuten weer van hetzelfde.Na een 2de reset heeft hij het verlopige niet meer gedaan.Ik gebruik CCcam.

Alvast bedankt voor de tips.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Hallo,

Je kunt je 600 geheel uitschakelen en dan moet je de stroom er af halen of in standby zetten. Laatste kun je gemakkelijk met de "uit" knop doen, rechts boven op de ab kort indrukken.

Handig is ook de (OSD)taal op Nederlands te zetten, hoef je niet zo veel meer te vertalen .....

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen