Ga naar inhoud


Tv Totaal blad


edbe

Aanbevolen berichten


  • Reacties 95
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dat bedoel ik dus.

Ik zou overigens niet weten hoe ik nog netter zou moeten omschrijven dat ik digitalq (JHV Sat) een meeloper vind.

Ik kan niet anders concluderen, dat in welke richting bijvoorbeeld canaldigitaal of in dit geval TVtotaal ook vaart, JHV er rustig en braaf achteraan kachelt.

Ik probeer natuurlijk netjes te blijven, maar iemand die zo over het "gedrag" of beter gezegd de meningen van anderen valt en zelf klaarblijkelijk "meningsloos" is, kan ik niet anders omschrijven.

JHV/DigitalQ, ik vergelijk jou niet met Aart, maar schrijf (als je goed leest) dat ik (en ook Aart) jou een beetje een meeloper vind en ik vind ook dat Aart in zijn voorbeeld een keihard punt maakt.

Kwantiteit zegt niets over kwaliteit. Ook in dit geval niet. hoge kwantiteit (enorme aantallen bezoekers/abonnees) bereiken wij op sat4all met gemak door bijvoorbeeld er een openbaar key-forum van te maken. DAT maakt sat4all echter kwalitatief NIET BETER!

Net zoals het wellicht wat gestegen aantal abonnees van TVtotaal, NIETS zegt over de kwaliteit van het blad. Zeker niet met de doorgaans negatieve recenties van de abonnees die wij hier hebben gelezen.

Men spreekt met het blad alleen een grotere doelgroep aan, waardoor het aantal potentiele abonnees ook groter wordt.

Heel simpel komt het HIER op neer:

FSW (free satellite watcher) werd TV-satelllite (op den duur een enorme achteruitgang voor de satelliet TV liefhebber).

TV-satellite werd TVTotaal (een gerecycled blad) dat nu vrijwel helemaal geen raakvlak meer met satelliet TV heeft. Zeker niet als je het vergelijkt met het oorspronkelijke FSW en het begin van TV-satellite, toen er nog WEL een fatsoenlijke redacteur en een kei van een technische man zat.

Mijn statement is dus dat TVtotaal voor satelliet kijkers volstrekt oninteressant (geworden) is. Als programmablad is TVfilm naar mijn mening beter en bied op satelliet TV gebied net zo weinig info als TVtotaal.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]
Ik vind jou net als Aart maar een beetje een meelopertje. Je blaast met alle winden mee, ongeacht uit welke richting ze komen.

Ron


@Ron,

Volgens mij staan jouw opmerkingen op gespannen voet met de (board-)etiquette.
Ik denk dat hier niemand, incluis jezelf, mee gebaat is.


Met vriendelijke groeten wink

sattaz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik schreef al dat ik niet weet hoe ik het anders zou moeten omschrijven. Dat is niet zo zeer beledigend of opruiend bedoeld, maar gewoon om aan te geven dat ik het gedrag van JHV/DigitalQ niet correct vind omdat hij zelf voortdurend iedereens mening tegenspreekt, maar zelf niet echt een duidelijke mening blijkt te hebben. Getuige de vele inconsistenties (of beter gezegd steeds wisselende meningen) die met een beetje zoekwerk wel terug te vinden zijn. Je zult dan zien, dat welke koers een CanalDigitaal of een TV-satellite/TVtotaal ook vaart, JHV zich daar vaak helemaal bij aansluit en die koers zelfs steeds verdedigd. Ook als hij in een eerder stadium duidelijk heeft laten merken dat hij het met een volstrekt andere koers ook al eens was. Dat kan natuurlijk niet. Je bent het ergens mee eens, of niet, maar niet de ene keer wel en de andere keer niet!

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp dan alleen niet wat Aart hier plots met deze dicussie te maken heeft als het over het, volgens jou, meeloopkarakter van iemand anders gaat. Het komt over als een klein trapje na richting Aart.

 

Daarnaast begrijp ik niet waar plots je reactie vandaan komt. Wat JVH heeft geplaatst is al van langer geleden.

 

Inhoudelijk op het hele gebeuren wat jij, JHV of ik van en over Totaal TV denkt ga ik niet in.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

JHVsat is nogal van richting veranderd met zijn berichtgeving.

Ook de samenwerking met CDS lijkt de laatste tijd verstoord.

Aart constateerde dit al heel terecht, dus van een (klein)trapje naar aart is in het geheel geen sprake.

Ik zie het eerder als een, terecht, compliment naar aart.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: Digital IQ

Natuurlijk kloppen die 'verhaaltjes' hier niet (zoals zo vaak, dat zijn meningen van een paar critici); dat zou ook erg vreemd zijn want 'het grote publiek' zit hier niet.


Als dan "het grote publiek" hier niet komt en het de kabelkijkers zijn die het blad Totaal TV kopen zou ik toch maar eens op je schrijfstijl letten.
In het verleden schreef je de kabel helemaal de grond in en CDS kon niet genoeg geprezen worden, maar misschien is de schrijfstijl inmiddels al aangepast. smile


is het dan nu duidelijk satwatcher?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Digital IQ
Origineel bericht van: Johan45
JHVsat is nogal van richting veranderd met zijn berichtgeving.
Ook de samenwerking met CDS lijkt de laatste tijd verstoord.
Aart constateerde dit al heel terecht, dus van een (klein)trapje naar aart is in het geheel geen sprake.
Ik zie het eerder als een, terecht, compliment naar aart.


Ik kan er hier echt geen touw meer aan vast knopen hoor. Nu schijn ik weer een verstoorde samenwerking met CanalDigitaal te hebben? Het is echt nooit goed dus, daar komt het gewoon op neer. Tenzij je met Ron 'meewaait' hier op het forum krijg je faliekant op je donder.

Dat mag, het is zijn board naar ik dan aanneem (?) maar ik zie niet waarom ik nu opeens moet worden ingemaakt? Of heeft het te maken met een bericht op Sattelitemagazine over een forum in samenwerking met CanalDigitaal. Als auteur daarvan geef ik mezelf toestemming te linken omdat een verbod op overname natuurlijk nooit voor de auteur zelf kan gelden: Nieuw forum in aantocht

Zoals je daar kan lezen Johan, is de verhouding met CanalDigitaal niet verstoord.

Verder zou ik Ron willen vragen niet zo op mijn persoon te spelen en de opmerkingen over mij te verwijderen, daarbij mij voortaan over dit soort dingen via PM te benaderen. Discussie is namelijk altijd mogeljk. Ik sta volgens mij niet bekend als heethoofd, kort door de bocht, 'meewaaier', of tegen alle meningen ingaand.

Ik heb denk ik net als ieder zo mijn voorkeuren en meningen heb want dat is menselijk. En dat mag in een vrij land als Nederland dacht ik?

Als dat allemaal echt niet mogelijk is, dan lijkt het me beter dat je mijn account (weer) helemaal verwijdert inclusief al mijn berichten. Gewoon op een normale manier met elkaar omgaan en anders niet. Als dat in een huwelijk niet lukt komt er ook scheiding van en soms is dat beter. Verder excuus van mij wel naar de andere leden die discussie mochten meelezen en er ook niets meer van snappen.

Met vr. groet
JHV
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heeft er helemaal niets mee te maken, want dat forum is geen enkele vorm van "concurrentie" voor sat4all.

Als CDS er iets te zeggen heeft zal het weinig interessant zijn voor onze bezoekers. Sterker nog, ik wist niet eens dat jullie het forum opnieuw op gaan zetten.

Er worden evenwel geen links naar dat forum geplaatst, net zoals we dat eigenlijk nooit toestaan. Uiteraard ook om auteursrechtelijke disputen te vermijden:-)

Ik heb verder niets tegen je. Ik vind alleen dat je nogal over sterke verandering van windrichting beschikt en neem je daarom niet meer zo serieus als ik dat vroeger deed.

Citaat:
Ik heb denk ik net als ieder zo mijn voorkeuren en meningen heb want dat is menselijk. En dat mag in een vrij land als Nederland dacht ik?

Precies, waarom zou ik dan mijn mening verwijderen? Ik zeg toch niet dat je een meeloper bent? Ik vind je een beetje een meeloper. Wat de rest daarvan vind staat hen vrij.

Er zijn hier genoeg mensen die mij niet aardig vinden. Dat mogen ze ook best schrijven hoor. Zolang je dat waar mogelijk nog een beetje onderbouwd, niet grof gebekt bent en netjes blijft, mag dat hier gewoon. Pas als je zoiets te pas en te onpas gaat herhalen, is dat verpesten van de sfeer en dat is weer tegen de regels van dit board. Ik meen toch dat ik mij gewoon netjes in de discussie mengde en bovenal gewoon netjes en onderbouwd mijn mening gaf.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]

is het dan nu duidelijk satwatcher?


Nee.

Ik ga inhoudelijk, zoals eerder gezegd, niet in op de discussie rondom Totaal TV.

Maar wat ik niet begrijp is dat je bijna twee weken na de laatste reactie van JHV, na pas een volgende reactie die helemaal niets met het inhoudelijke van Totaal TV te maken heeft, komt met persoonlijke kritiek op JHV en daarnaast ook Aart.

Dat jij kritiek heb richting JHV kan nog gebeuren in een discussie, al ben ik het niet inhoudelijk met je eens in de discussie JHV-Toxic, en daar ben je vrij in (alleen dat ik het zelf niet kan begrijpen dat je dat pas 13 dagen later doet). Maar ik begrijp de plotseling en geheel onverwachte sneer richting Aart niet zo erg.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
JHVsat is nogal van richting veranderd met zijn berichtgeving.
Ook de samenwerking met CDS lijkt de laatste tijd verstoord.
Aart constateerde dit al heel terecht, dus van een (klein)trapje naar aart is in het geheel geen sprake.
Ik zie het eerder als een, terecht, compliment naar aart.


Sorry hoor maar ik snap je laatste zin niet zo erg. Aart is net zo meelopertje als JHV en dat moeten we positief opvatten. Dus Aart staat in deze discussie gelijk aan JHV. Dus moeten we alles wat hier geschreven is richting JHV dan ook als positief en een compliment beschouwen ?

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht even weer eens iets te kunnen lezen over het TV Totaal blad, kom ik weer eens in een non-discussie met verwijten over en weer terecht, jammer, weer een paar minuten van mijn tijd verloren.

 

Nu ik erover nadenk: jullie gaan mijn bericht weer lezen met hetzelfde tijdverlies als gevolg.

 

Toch maar weer on-topic dan? smile

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Maar ik begrijp de plotseling en geheel onverwachte sneer richting Aart niet zo erg.

 

Joh, ga even leren lezen a.u.b. Ik ben het juist volledig met Aart eens en "sneer" dus helemaal niet tegen hem. Je leest het gewoon verkeerd. Ik heb dat overigens ook pas 3 x uitgelegd, de 4e keer is niet meer nodig denk ik.Zullen we dan nu maar weer on-topic gaan voordat zich nog meer leden aan onze berichten gaan storen?

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...