Funfreak Geplaatst: 9 januari 2008 Geplaatst: 9 januari 2008 Sinds dit weekeinde heb ik Pli op mijn DB7020s gezet. Vele zaken werken beter dan gemini, maar de scherpte van het beeld is wel een stuk minder. Waar kan dat aan liggen, welke instelling zou ik evt. in Pli moeten wijzigen? Is het iets wat jullie ook bekend voor komt?
Loui (K) Geplaatst: 9 januari 2008 Geplaatst: 9 januari 2008 Heb je de AV instelling wel op RGB gezet?
schans14 Geplaatst: 9 januari 2008 Geplaatst: 9 januari 2008 sorry maar is het beeld met s-video instelling en s-video kabel niet beter dan rgb???? schans14 Triax 78cm met trio hotb/astra1/astra2 Triax110 Aluminium Draaibaar met moteck-SG2100A Diverse Cams--VU+DUO DREAMBOX DM500S
Gast Geplaatst: 9 januari 2008 Geplaatst: 9 januari 2008 Citaat: sorry maar is het beeld met s-video instelling en s-video kabel niet beter dan rgb???? schans14 RGB of component is het beste at je uit je DM7020 kan krijgen.....
tritium Geplaatst: 12 januari 2008 Geplaatst: 12 januari 2008 het is mij ook al opgevallen dat gemini "witter" is en dat het beeld minder flikkert. waar het aan ligt...? ik heb een jaar geleden hier ook een topic over gestart, en die was een dag later verwijderd. ik blijf wel een trouwe pli gebruiker, maar er is wat dat betreft echt iets aan de hand.
BushWhacker Geplaatst: 12 januari 2008 Geplaatst: 12 januari 2008 Origineel bericht van: tritium het is mij ook al opgevallen dat gemini "witter" is en dat het beeld minder flikkert. waar het aan ligt...? ik heb een jaar geleden hier ook een topic over gestart, en die was een dag later verwijderd. ik blijf wel een trouwe pli gebruiker, maar er is wat dat betreft echt iets aan de hand. Op de 7025 is mij dit niet opgevallen. gr, BW DM7020HD - 1TB HDD 2.5" - 2x DVB-C/T (Ziggo) - OpenPLi 3.0 (29-01-2013) DM7025 - 2x DVB-C (Ziggo) - OpenPLi 2.1 (04-04-2012)
Roodkapke Geplaatst: 12 januari 2008 Geplaatst: 12 januari 2008 Echt, het heeft niets te maken met de images. De drivers worden door DMM geleverd en onderhouden. En die zijn echt closed source voor image-bouwers. Tenzij PLi (of welke andere image-bouwer dan ook) een andere driver gebruikt, kan er gewoon geen verschil zijn. Misschien zijn de basisinsteliingen vwb transparantie ed iets anders, maar een witter beeld ligt niet aan je gebruikte image. Een skin kan wel duidelijk een bepaald "gevoel" geven. PLinux member
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen