Gast wendy026 Geplaatst: 13 januari 2008 Geplaatst: 13 januari 2008 goedemiddag, graag zou ik van jullie willen weten of het mogelijk is om de dreambox 600 en vista mce te combineren. ik heb geen tv kaart in mijn media center maar ik zou graag willen weten hoe ik mijn dreambox zou kunnen besturen.. messchien via een mce plug-in? ik kan al wel de boel streamen met het programma vlc. alleen ik zou dat graag dus willen doen met media center van vista iemand suggesties ? groetjes van Wendy
tritium Geplaatst: 13 januari 2008 Geplaatst: 13 januari 2008 welkom wendy, de dreambox kun je in elke windows versie wel besturen, als je je ip adres van je dreambox in tikt in je browser, kom je in de web-interface van je dreambox, en van daaruit kun je hem besturen.
Gast wendy026 Geplaatst: 13 januari 2008 Geplaatst: 13 januari 2008 hoi, dat weet ik al maar mijn vraag is om het met mce te kunnen doen bedankt voor je response, groetjes wendy x
tritium Geplaatst: 13 januari 2008 Geplaatst: 13 januari 2008 kun je mischien wat meer info geven, ik heb zelf geen media center, maar de dreambox is denk ik moeilijk te combineren met wat je wilt. dus wat wil je allemaal mogelijk hebben via windows mce icm de dreambox?
boaz Geplaatst: 13 januari 2008 Geplaatst: 13 januari 2008 Kan met een commerciële plugin voor de Windows Media Player, dus wrs. ook met MCE, kijk even op de website van Bitcontrol. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen