Gompje Geplaatst: 14 januari 2008 Geplaatst: 14 januari 2008 Hoi, Als ik op mijn 7025+ een live stream via VLC (laatste versie) kijk gaat hij na +/- 15 a 20 minjuten stotteren. Ik heb een STB-C tuner er in zitten. Ik heb deze ervaring zowel op mijn Mac als mijn windows PC en de image die ik gebruik maakt niets uit ( LT, Ronadd, PLiolite ) Iemand een idee? bedankt. ---------------- Dreambox 7025+; 2x DVB-C Caiway Digital; 1TB Linux NAS; open PLi 1.0 Dreambox 800HDse; DVB-C Caiway Digital HD; open pli 2.0 beta
mobieltje Geplaatst: 14 januari 2008 Geplaatst: 14 januari 2008 Zet er de laatste PLi image in, Zapstream aanzetten en het werkt prima. klik hier en hier Grts
jph Geplaatst: 14 januari 2008 Geplaatst: 14 januari 2008 @Gompje, Ik kan je niet direct helpen met je probleem maar ben wel nieuwsgierig hoe je dat met je mac kunnen doen hebben.Heb zelf dus ook een mac maar mij lukt het totaal niet.Misschien kan je me een pm sturen met de uitleg en indien het werkt daar een howto van maken voor meerdere gebruikers. ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB
Gompje Geplaatst: 14 januari 2008 Auteur Geplaatst: 14 januari 2008 Hoi, Weet je zeker dat deze ook in Enigma2 zit? Ik heb een 7025 en kan de optie webinterface niet vinden helaas. ---------------- Dreambox 7025+; 2x DVB-C Caiway Digital; 1TB Linux NAS; open PLi 1.0 Dreambox 800HDse; DVB-C Caiway Digital HD; open pli 2.0 beta
Tonskidutch Geplaatst: 14 januari 2008 Geplaatst: 14 januari 2008 de stream is op je PC ook een temporary file dus als je op een te (in grootte) beperkte c-schijf werkt of met een profiel dat tbv de system var op c-schijf werkt of de standaard virtuele schijf op c-schijf staat kan de c-schijf dicht lopen met allemaal tijdelijke bestanden, waarmee er steeds vaker en steeds meer virtueel gepoogd zal worden af te handelen de afbeelding laat een van de vele settings zien je systeem te optimeren Music John Miles
Gast Sjaaky Geplaatst: 14 januari 2008 Geplaatst: 14 januari 2008 Zapstream werkt niet op de dm7025(+). Het werkt alleen op de dm7000, dm7020, dm600, dm500(+) en wellicht zelfs de dm5620.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen