matthijs12 Geplaatst: 18 januari 2008 Delen Geplaatst: 18 januari 2008 Krijg geen beeld als ik Gbox2.25 installeer. In Gbox Center onder Local Cards wordt de Canal Digitaal kaart wel herkend en heb ik ineens beeld na c.a. 5 minuten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Littlesat Geplaatst: 18 januari 2008 Delen Geplaatst: 18 januari 2008 Heb je nu geen beeld of ineens wel beeld??? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast rened Geplaatst: 18 januari 2008 Delen Geplaatst: 18 januari 2008 zo te lezem heeft die nu wel beeld Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rienk Geplaatst: 18 januari 2008 Delen Geplaatst: 18 januari 2008 met wat voor kaart een irdeto ? dan zou dat kunnen Rienk Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
XAMA Geplaatst: 18 januari 2008 Delen Geplaatst: 18 januari 2008 Sorry ,verkeerd onderwerp ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EmQu Geplaatst: 25 januari 2008 Delen Geplaatst: 25 januari 2008 Je gebruikt vast Pli? Probeer Gemini maar eens, nooit problemen i.c.m. gbox. Waarom weet ik ook niet maar bij mij, mijn zwager, mijn ouders en een vriend is het een feit helaas. ... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Littlesat Geplaatst: 25 januari 2008 Delen Geplaatst: 25 januari 2008 Met PLi werkt gbox gewoon hoor(!) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tfh Geplaatst: 25 januari 2008 Delen Geplaatst: 25 januari 2008 Origineel bericht van: Littlesat Met PLi werkt gbox gewoon hoor(!) Yup. Nooit problemen gehad met gbox onder PLi. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
paardengek Geplaatst: 25 januari 2008 Delen Geplaatst: 25 januari 2008 Origineel bericht van: EmQu Je gebruikt vast Pli? Probeer Gemini maar eens, nooit problemen i.c.m. gbox. Waarom weet ik ook niet maar bij mij, mijn zwager, mijn ouders en een vriend is het een feit helaas. In Pli werkt gbox uitstekend ! Totaal geen probleem. De topic-starter zal wel een instelling verkeerd hebben staan of de kaart moet de maandelijkse update nog krijgen, aannemende dat we het niet over .ansharing hebben. Of de /var is te vol: Opnieuw serieel flashen is dan de oplossing. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ome Merde Geplaatst: 25 januari 2008 Delen Geplaatst: 25 januari 2008 ik ben benieuwd over welke kaart we het hier hebben. ik heb met de irdeto2 kaart in de mastera (hangend aan de dreambox) ook na lange tijd pas beeld terwijl de seca2 kaart meteen beeld geeft. geen idee hoe dat kanm gebeurd met cccam en met gbox ... merDe deze ruimte is te huur Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Littlesat Geplaatst: 26 januari 2008 Delen Geplaatst: 26 januari 2008 Met Irdeto 2 kan je elk uur een nieuwe key nodig hebben. Er zijn 8 keys... Staat je ontvanger langer dan 8 uur niet op een CDS kanaal met de kaart te decoderen dan kan het maximaal 2-3 minuten duren voordat je beeld hebt (key/update). Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dolphs Geplaatst: 27 februari 2008 Delen Geplaatst: 27 februari 2008 Heren van het goede leven hoe krijg ik mijn I2 kaart in gbox tot leven? CPU 80X86 compatible /dev/ttyUSB0 opened with 1 multicam(s) mode: any pid have to init card 3 ATR : xx 9F xx 0E xx 52 xx 45 xx 4F xx 41 xx 53 xx xx xx xx 31 9D Reset Baudrate = 9600 Baud HexSerial : 00 xx xx Provider00 00 00 xx Provider10 00 00 00 CaID 1 : xx 00 CaID 2 : 00 xx CaID 3 : xx xx CaID 4 : xx xx nonZ irdeto no answer on nonZ Camkey Working Baudrate = 9600 Baud card init FAILED !!! Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Littlesat Geplaatst: 27 februari 2008 Delen Geplaatst: 27 februari 2008 Is dit een kabel kaart... dan raad ik aan CCcam te gebruiken. Wil je toch gbox gebruiken dan moet je denken aan een newcw->cs2gbox->gbox constructie Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dolphs Geplaatst: 27 februari 2008 Delen Geplaatst: 27 februari 2008 klopt in CCcam geen probleem werkt al geruime tijd (vanaf 1.3 of zo), nu nog in gbox Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast rened Geplaatst: 27 februari 2008 Delen Geplaatst: 27 februari 2008 dat gbox hoor je verder niks nieuws van helaas Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen