Ga naar inhoud


Wie gebruikt er een Nas.


Nowtv

Aanbevolen berichten

@Nowtv

Citaat:
Kun je een file ervan downloaden via http maar dan zonder gebruikersnaam en wachtwoord.

Dus als ik de url link ingeef dat het de file dan direct is te downloaden, en er niet eerst een username en een passwoord gegeven dient te worden.

 

Met de 101 is dat in iedergeval wel mogenlijk, je kan user groepen aan maken, losse gebruikers of iedereen access rights geven.

 

Regards

 

'Life Is A Joke'

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: bigtwin
Ik heb een Lacie 500 Gb, met usb en ethernet.

Moderne schijf dacht ik, maar hij is WAARDELOOS. Niet kopen, functioneert niet. Lacie zegt dat te weten, maar laat je als klant barsten. Ze doen er niks aan.

Niet kopen dus, slecht product en nog slechtere service!!!


Ik heb inmiddels ervaring met 3 exemplaren (Lacie Etherdisc mini "edMINI" 320gb en 500gb) en ze werkten allemaal prima. Alleen verliest hij, zonder firmware update, bij intensief mediaservergebruik soms de connectie. Firmware update en daarna alles prima. OK, hij is niet ultrasnel, maar het is voor mijn gevoel zeker geen prutsproduct...

Wat gebeurt er bij jou dan?

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook een en al ellende met de La Cie ethernet. Verschrikkelijk langzaam en vaak bleef hij hangen. Probleem heeft zich vanzelf opgelost. Hij doet nu helemaal niets meer.

 

 

Er wordt over deze schijf ook heel veel op het net geklaagd en dit werd zelfs door LaCie erkend. Echter, toen ik om een oplossing vroeg werd het contact eenzijdig stopgezet.

 

Bij mij komt er geen LaCie product meer in huis.

 

 

JJK

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...