Ga naar inhoud


Humax 5400 soms ontbrekende EPG


sat_viewer

Aanbevolen berichten

Op sommige kanalen geeft mijn humax 5400 geen EPG, terwijl deze wél wordt meegegeven met de uitzending, als ik bv. een andere stb aankoppel heeft deze wel EPG. Dit is het geval bij sommige kanalen in het PW pakket, redlight kanalen, e.d.

Ik weet dat er destijds "iets" nog niet 100% op punt stond in de soft aangaande dit probleem, hoe is na al die jaren de evolutie en/of de vooruitzichten?

Uiteraard is dit geen drama want de hummi geeft perfect licht, maar misschien is hier iemand die dit probleem heeft opgelost.

 

Trouwens "chapeau" voor het PH & TOH team (en alle andere Josje, Pet, Mach1, enz.) die er toch maar steeds in slagen om deze "ouwe trouwe rat" van een ontvanger in de wiggel te houden.

 

Iedereen zweert natuurlijk bij "zijn" ontvanger, ik heb er al vele verschillende door de handen gehad voor programmatie, maar de humax blijft voor mij toch het overzichtelijkste aangaande weergave van de settinglijst. Dat vindt je nergers terug zo goed, dus met die kleine bug valt best mee te leven.

 

sat_viewer

Link naar reactie
Delen op andere sites


daar kan ik jou groot gelijk in geven dat de humax al zeer lang goed ondersteunt word en dat kan je van sommigen anderen merken helaas niet zeggen hé

het is en blijft voor mij een topper

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat EPG is inderdaad wel een beetje jammer.

De EPG werkt meer nit dan wel en als ie het doet

dan is het nog uiterst beperkt. Met sommige andere

onvangers zie ik dagen of een week info, met de Hummie

TWEE PROGRAMMA'S!

Afgezien daarvan ben ik nog steeds heel blij met de Hummie

EN de geweldige ondersteuning van het team.

 

Edmund

Link naar reactie
Delen op andere sites

en hoe zou de epg met de originele soft werken heeft dat al iemand getest

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat versta ik uiteraard goed dat je achteraf er terug de josje01 hot 10 opzet

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan zit er zeker en vast wat fout in de soft voor epg op de humax

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jullie toch aan het stoeien zijn met de software,

probeer nog eens een oudere TOH 3.2 erop te zetten en

controleer dan eens de EPG.

Bij mij leverde deze een betere epg.

nobody is perfect, I ain't nobody

 

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...