Gast Tobias Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Nee hoor, maar ik vind hem een beetje te groot. Tobias
Gast Tobias Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Dit is idd de goeie configuratie. 'k Heb nu beeld op 23,5/19,2/13 en op 1 west. Alleen op 5 oost nog niet maar dat gaan we verder uitzoeken. Nogmaals bedankt Kamiel. Tobias
Gast Tobias Geplaatst: 24 januari 2008 Geplaatst: 24 januari 2008 Dankzij Kamiel de juiste instellingen verkregen. 5 oost stond nog op input 4 Alles werkt nu perfekt. Dank aan een ieder die gereageerd hebben. Tobias
Bolliebol Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 Tobias, Mag ik vragen welke image je hebt? Ik heb namelijk jouw instellingen gebruikt, maar werkt niet bij mij. Als ik dan de commando volgorde verander in uncommitted / committed en snelle diseqc op nee zet, gaan de eerste 3 sat´s goed. Maar vanaf 13E geen beeld meer. (Mijn eeste 5 lnb´s staan op dezelfde sat´s als bij jouw) Ciao, Bas
JoeC Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 Nou zie ik in die test staan 5dB insertionloss. Dat lijkt me vrij veel, 3dB loss is toch halvering van het signaal? Zijn er ook switches met - zeg - 1dB insertionloss?
Gast Tobias Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 Hoi, Ik heb de laatste Gemini image erop staan Tobias
Bolliebol Geplaatst: 28 januari 2008 Geplaatst: 28 januari 2008 Daar snap ik dan geen dr l van. Bij mij draait ook de laatste gemini, maar krijg geen beeld op 13 en verder. Ik heb nog wel een paar (3) ingangen niet aangeloten op mijn vantage, moeten die worden afgesloten met een weerstandje?
Gast Tobias Geplaatst: 28 januari 2008 Geplaatst: 28 januari 2008 Heb je deze instellingen gebruikt? Configuratie modus ............. geavanceerd Sateliet ............................. 19E Astra Spanningsmodus................. polarisatic Tone modus ...................... aan LNB................................... lnb 1 Diseqc-modus..................... 1.1 Toneburst......................... geen Comitted Diseqc Comando... AA Snelle Diseqc..................... ja Herhaal sequence.............. nee Commando volgorde...... committed.uncommitted.tonebust Uncommitted Diseqc commando input 1 Diseqc herhaling................. geen LOF.................................. universeel lnb Verhoogd voltage............... nee -------------------------------------------------------------- Configuratie modus............. geavanceerd Sateliet............................. 23E Astra Spanningsmodus................ polarisatic Tone modus...................... aan LNB.................................. lnb 2 Diseqc-modus.................... 1.1 Toneburst........................ geen Comitted Diseqc Comando.. AB Snelle Diseqc.................... ja Herhaal sequence............. nee Commando volgorde......... committed.uncommitted.tonebust Uncommitted Diseqc commando.. input 1 Diseqc herhaling............... geen LOF................................ universeel lnb Verhoogd voltage............ nee ------------------------------------------------------------- Configuratie modus........... geavanceerd Sateliet........................... 28 E Astra Spanningsmodus.............. polarisatic Tone modus.................... aan LNB................................ lnb 3 Diseqc-modus................... 1.1 Toneburst....................... geen Comitted Diseqc Comando... BA Snelle Diseqc.................... ja Herhaal sequence.............. nee Commando volgorde....... committed.uncommitted.tonebust Uncommitted Diseqc commando... 1 Diseqc herhaling................. geen LOF.................................. universeel lnb Verhoogd voltage............... nee --------------------------------------------------------------- Configuratie modus............. geavanceerd Sateliet............................. 13E Hotbird Spanningsmodus................. polarisatic Tone modus....................... aan LNB................................... lnb 4 Diseqc-modus..................... 1.1 Toneburst......................... geen Comitted Diseqc Comando.... BB Snelle Diseqc...................... ja Herhaal sequence................ nee Commando volgorde......... committed.uncommitted.tonebust Uncommitted Diseqc commando... input 1 Diseqc herhaling................... geen LOF.................................... universeel lnb Verhoogd voltage................. nee ---------------------------------------------------------------- Configuratie modus............... geavanceerd Sateliet............................... 01.OW Thor2/3 Spanningsmodus.................. polarisatic Tone modus........................ aan LNB.................................... lnb 5 Diseqc-modus...................... 1.1 Toneburst.......................... geen Comitted Diseqc Comando.... AA Snelle Diseqc...................... ja Herhaal sequence................ nee Commando volgorde......... committed.uncommitted.tonebust Uncommitted Diseqc commando.... input 2 Diseqc herhaling................... geen LOF................................... universeel lnb Verhoogd voltage................ nee --------------------------------------------------------------- Configuratie modus............... geavanceerd Sateliet............................... 5 Oost Sirius Spanningsmodus................... polarisatic Tone modus........................ aan LNB.................................... lnb 6 Diseqc-modus...................... 1.1 Toneburst.......................... geen Comitted Diseqc Comando..... AB Snelle Diseqc....................... ja Herhaal sequence................. nee Commando volgorde......... committed.uncommitted.tonebust Uncommitted Diseqc commando... input2 Diseqc herhaling..................... geen LOF..................................... universeel lnb Verhoogd voltage.................. nee ---------------------------------------------------------------- Configuratie modus................ geavanceerd Sateliet................................ 16 Oost Spanningsmodus................... polarisatic Tone modus......................... aan LNB..................................... lnb 7 Diseqc-modus....................... 1.1 Toneburst............................ geen Comitted Diseqc Comando...... BA Snelle Diseqc........................ ja Herhaal sequence.................. nee Commando volgorde........ committed.uncommitted.tonebust Uncommitted Diseqc commando... input 2 Diseqc herhaling..................... geen LOF...................................... universeel lnb Verhoogd voltage................... nee ---------------------------------------------------------------- Configuratie Modus……………….geavanceerd Sateliet................................ Hispasat 30 west Spanningsmodus................... polarisatic Tone modus......................... aan LNB..................................... lnb 8 Diseqc-modus....................... 1.1 Toneburst............................ geen Comitted Diseqc Comando...... BB Snelle Diseqc........................ ja Herhaal sequence.................. nee Commando volgorde........ committed.uncommitted.tonebust Uncommitted Diseqc commando... input 2 Diseqc herhaling..................... geen LOF...................................... universeel lnb Verhoogd voltage................... nee
Bolliebol Geplaatst: 29 januari 2008 Geplaatst: 29 januari 2008 Heel vreemd, jouw instellingen gechecked en......niet werken. Ik maar eens naar mijn switch in de schuur gelopen. Ging toch twijfelen aan mijn aansluitingen. Wat bleek,op de switch staat bij ingang 5 - uncom5, bij ingang 6 - uncom6, enz. Ik heb mijn instellingen nu verandert in: (bv. ingang 5) Configuratie modus ................geavanceerd Sateliet ..............................Sirius Spanningsmodus.....................polarisatic Tone modus ........................aan LNB...................................lnb 5 Diseqc-modus.......................1.1 Toneburst......................... geen Comitted Diseqc Comando.........AA (niet meer van belang) Snelle Diseqc......................NEE Commando volgorde..................uncommitted.committed.tonebust Uncommitted Diseqc commando........input 5 Diseqc herhaling...................geen LOF................................universeel lnb Verhoogd voltage...................nee En nu werkt het als een speer. Tobias, bedankt voor het meedenken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen