martis Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Hallo Had al even gezocht, maar de zoek functie werkt niet, en via google kan ik niet veel vinden als ik met mijn dreambox 7000 vlc start, alles werkt kan de dir zien en ook alles afspelen, alleen als ik een asf wil afspelen zie je wel dat hij hem gaat laden, maar als hij gereed is komt er geen beeld. alvast bedankt Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
boaz Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Bedoel je dat je met VLC naar je dreambox wilt streamen? Heb je wel ingesteld dat VLC de stream omzet in een voor de box bruikbaar formaat? VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
martis Geplaatst: 23 januari 2008 Auteur Geplaatst: 23 januari 2008 heb een asf gedownload van uitzending gemist en wil deze kijken op mijn dream, hij laat het wel , maar laat niks zien , instelling hoe bedoel je Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
boaz Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 De dreambox is beperkt in het soort bestanden die hij zelf kan weergeven, het is een tijdje terug, maar ik meen me te herinneren dat uitzending gemist bestanden standaard een niet geschikt formaat hebben, zet 't eens om in een mpeg bestand. VLC kan dit ook direct doen bij het streamen naar je box, zie het betreffende tabblad. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen