martynair Geplaatst: 25 januari 2008 Geplaatst: 25 januari 2008 Ik heb de laatste pli op mijn dreambox staan met de X-line skin. Waar moet ik bij deze skin de picons installeren, zodat deze zichtbaar worden op de tv. groeten martynair
Ome Merde Geplaatst: 25 januari 2008 Geplaatst: 25 januari 2008 http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=1450478#Post1450478 volgens mij ondersteund de X-line skin geen picons merDe deze ruimte is te huur
Hensat Geplaatst: 25 januari 2008 Geplaatst: 25 januari 2008 toch wel hoor,heb vandaag ook de x line er in gezet,mooie skin laat ook plicons zien in osd
Hensat Geplaatst: 26 januari 2008 Geplaatst: 26 januari 2008 mischien moet je de picons hier in droppen var/tuxbox/config/enigma/pictures/mvicons/ hier staan de picons, je moet wel op letten dat je het juiste formaat hebt,of het werkt weet ik niet.
Anton48 Geplaatst: 26 januari 2008 Geplaatst: 26 januari 2008 Heb ook de laatste pli erop staan maar kan bij de downloads geen x-line vinden.Kun je mij vertellen waar ik die dan wel kan vinden. Groetjes Anton Groetjes, Anton.
Hensat Geplaatst: 26 januari 2008 Geplaatst: 26 januari 2008 in het pli iolite topic,bericht van jaja kun je hem vinden
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen