Ga naar inhoud


linksys spa 3201 hoe instellen ?


Gast Cobus R

Aanbevolen berichten


  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: WPW
Eens kijke of het wil lukke.
Inhoudt zip openen met Internet explorer, let op het zijn heel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel instellingen die merendeels zijn aangepast tov. de default.
Let ook op de debug instellingen, niet gebruiken als je geen syslog server hebt.

je heb onder line tab VoIP Fallback To PSTN
Auto PSTN Fallback: no staan
nu valt die niet terug naar pstn
Link naar reactie
Delen op andere sites

Arg... zugt... leze is tog een vak en zo... heb het al tig keer geschreven, ervoor gewaarschuiwt, gekwote en zo meer, nou vooruit dan nog maar een keer, pstn fallback is aardig maar als je niet in de gaten hebt dat dit gebeurt dan staat je een leuke verassing te wagte van kpn... dus ik heb dat UIT staan, zijn we allemaal weer bij zo?

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: WPW
Arg... zugt... leze is tog een vak en zo...


Dat is inderdaad zo ! De vraagstelling was automatisch fallback naar de analoge lijn bij het falen van de internet verbinding.

Dat de KPN of andere providers hiervoor kosten berekenen lijkt mij logisch. En voor een keertje, is dat toch ook niet zo kostbaar. Het moet natuurlijk geen weken gaan duren. Niet alleen Zeeuwen bin zunig, maar R'dammers kennelijk ook.

Groet,


Bram
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sat-elite
Het gaat er toch om dat het werkt als internet uitvalt.dan is het via een dailplan of gw0 ook niet te regelen volgens mij.

Jawel in mijn dialplan kan je met 9xxxxx de pstn lijn kiezen. En dat werkt prima, vandaag getest.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt maar dit kan niet automatisch tenzij er ergens een timer te regelen is bv 10 sec no connect - fallback to gw0

door middel van een gateway te kiezen weet ik bv de 0 of welk getal.

alleen daar ging het volgens mij niet over maar zou zeggen dat is aan de topic starter om daar een keuze voor te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren het werkt nu wat was het geval ik kon wel uit bellen als de stroom eraf was en niet als ik de internet eruit haalde maar ik merkte als ik gebeld wordt dan ging hij wel over maar geen verbinding er bleek een kabeltje iets los te zitten die dat veroorzaakte diegene van de gewone lijn dus. als nu de internet eraf raakt kan ik gewoon bellen via de gewone lijn dus het probleem was de lijn en niet het voip kastje want dat werkt perfect met gewoon de standaard instellingen al ga ik wel het dial plan iets aanpassen maar dat is niet noemenswaardig bedankt voor alle respons van jullie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog een vraag hoe en waar kan ik instelllen om doorverbinden in te stellen daar het met de gemone lijn wel lukt maar nu werkt dat niet meer omdat hij dan de voipbuster pakt en niet de pstn lijn ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Ja ik heb nog een vraag is de mogelijkheid er als ik met voip belkt dat hij de pstn lijn onderbreekt zodat ik daar niet op gebeld kan worden (dus een gesprekstoon aangeeft) of hoe moet ik dit doen daar inkomende gesprekken via de gewone lijn gaat en uit bellen via voip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...