Ga naar inhoud


welke providers bieden ADSL + telefonie met 2 telefoonnummers ?


Ome Merde

Aanbevolen berichten

zijn er nog providers die ADSL en telefonie met 2 telefoonnummers (1 portering en 1 nieuw nummer) aanbieden ?

Tiscali deed dit maar nu Telfort dit heeft overgenomen gaan ze, hoor ik net, dit niet aanbieden.

alleen de huidige abonnee's van Tiscali (die dus zijn omgezet naar Telfort) met 2 nummers behouden dit frown

 

ps. ik ben op de hoogte van voip-aanbieders. dit is geen optie in dit geval

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites


internet + bellen (kpn) biedt dit wel aan maar zijn gewoon veel te duur en is volgens mij ook een zakelijk abbo.

 

want heb hierna geken maar de maandelijkse lasten zijn nog hoger dan in mijn geval met isdn maar dat is een ander topic

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Compuserve is het mogelijk om twee nummers te krijgen. Normaal bij ADSL + Telefonie krijg je een extra Compuserve nummer maar je kan ook je KPN nummer laten porteren waardoor je in feite twee compuserve nummers hebt.

 

Ik ben tot nu toe zeer tevreden over compuserve. Overigens is het technisch in feite een Tiscali product.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
zijn er nog providers die ADSL en telefonie met 2 telefoonnummers (1 portering en 1 nieuw nummer) aanbieden ?

Tiscali deed dit maar nu Telfort dit heeft overgenomen gaan ze, hoor ik net, dit niet aanbieden.

alleen de huidige abonnee's van Tiscali (die dus zijn omgezet naar Telfort) met 2 nummers behouden dit \:\(

 

ps. ik ben op de hoogte van voip-aanbieders. dit is geen optie in dit geval

 

KPN internetplusbellen

 

ik stuur je even een link via PM, vanwege reclame uitingen

 

poetsie

 

 

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

da's de 1e 6 maanden zo, daarna komt er 10 eurie de maand bij. dit is een 2048/512 abbo, in mijn ogen te traag voor een stabiele voiplijn. ook krijg je als 2e nummer geen regio-nummer maar een 087 nummer.

Het 20Mbps abbo van xs4all staat op 74,95 de maand en da's me te gortig smile

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...