Gast jaja Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 Origineel bericht van: Littlesat Zoals het voorbeeld hierboven waar naast staat dat het geen minizap is... Dit ziet er wel behoorlijk mini uit. Maar eerst raad ik ff aan minizap te testen met een originele PLi-skin.. Fout kan ook in de skin zitten. De meeste skins hebben zelfs geen minizap... Dat is een minizap. Eerst even lezen in voorgaande berichten.
Gast satpiet 200 Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 originele PLi-skin.werk mini skin ook niet
Gast jaja Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 Dan zou ik de image van pli opnieuw uploaden. Ik denk dat er iets fout gegaan is met het image wat je er nu op hebt staan. Bij mij doet ook de originele pli-skin minizap.
Gast satpiet 200 Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 ik zal vanavond laat flashen kijken wat die dan doet
jph Geplaatst: 5 februari 2008 Geplaatst: 5 februari 2008 Weet iemand of de dreambox skinstudio ook kan gebruikt worden voor 7025? ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB
Hensat Geplaatst: 6 februari 2008 Geplaatst: 6 februari 2008 mooie skin ,alleen jammer dat ik in de osd niet kan zien welke codering er draait
Gast Pong38 Geplaatst: 6 februari 2008 Geplaatst: 6 februari 2008 Ik vind em qqua screenshots ook erg mooi. Alleen jammer dat mn 7020 na het handmatig installeren en booten meteen opnieuw geflashed kon gaan worden. Mn 7020 wilde echt niet meer starten. Tijdens het booten schakelde zie zichzelf iedere keer weer uit.
mobieltje Geplaatst: 6 februari 2008 Geplaatst: 6 februari 2008 @Pong38 Dat komt omdat je hem niet op de juiste plaats heb gezet. Ik maakte in het begin ook deze fout en aangezien dat ik multiboot op mijn box heb staan is opnieuw flashen niet nodig. Bij de 7020: /etc/enigma/fonts/ (hier de map bm met inhoud fonts plaatsen) /etc/enigma/pictures/ (hier de map bm met inhoud pictures plaatsen) /etc/enigma/skins (hier in de bestanden bm.esml + bm.info plaatsen) Heb je nog geen map /fonts dan moet je die zelf aanmaken. Dan werkt het goed. Grts
mobieltje Geplaatst: 6 februari 2008 Geplaatst: 6 februari 2008 Origineel bericht van: Hensat mooie skin ,alleen jammer dat ik in de osd niet kan zien welke codering er draait Tijdens het zappen zie je de codering (bv CCcam 2.0.5) onder in de banner staan. Grts
Hensat Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 ik bedoel dat je kunt zien of er in nagra irdeto of in conax etc wordt uitgezonden,wordt normaal aangeduid met de begin letters daarvan
Gast Pong38 Geplaatst: 10 februari 2008 Geplaatst: 10 februari 2008 @mobieltje Bedankt gosert. Het werkt en oh boy wat een mooie skin. Deze blijft er als default op staan. @Miro Ik denk wellicht nog een klein bugje ontdekt te hebbeb en heb het gek genoeg ook maar 2x kunnen reproduceren. Als ik al kijkend op de AB op OK druk en het infoscherm krijg en daarna wisselend op de "video" toets dan heb ik het 2x meegemaakt dat de info in kader beneden niet goed ververst wordt. De standaard tekst wordt dan gemixt met de info behorend bij de "videorecorder" info. Druk je daarna nog een keer op OK dan wordt de tekst wel goed weergegeven en is het niet meer reproduceerbaar. Het gaat in 2 gevallen dus mis bij de eerste keer omschakelen van "normaal" naar "video". Beeje crappy uitgelegd misschien. Hoop dat je er wat aan hebt.
Dream1975 Geplaatst: 10 februari 2008 Geplaatst: 10 februari 2008 Ik gebruik hem ook naar volle tevredenheid. Zou deze niet standaard in de downloads van PLI gezet kunnen worden? Dan kan iedereen makkelijk genieten van deze skin.
Miro Geplaatst: 10 februari 2008 Auteur Geplaatst: 10 februari 2008 @ Pong38 Bedankt voor info het probleem is codering in image/enigma deze is helemaal aangepast aan standard skin in PLI. In andere images als je DVR/Record aanroept/inschakelt DVB info verdwijnt.In Pli niet. Ik heb truck toegepast met background color in DVR. om hetzelfde te bereiken. Kan toch gebeuren dat je problem krijgt. Gr Miro
Littlesat Geplaatst: 10 februari 2008 Geplaatst: 10 februari 2008 @Miro, Welke dvb info verdwijnt niet??? Als je ze onder de juiste ewidgets plaatst verdwijnen ze gewoon hoor... Kijk eens in de Darkpli(con) skin daar verdwijnt de DVR info echt wel hoor... Code: <eLabel name="dvrInfoBar" position="0:0" size="e:e" > <eLabel position="495:0" size="124:99" pixmap="back-dvr" /> </eLabel> <eWidget name="fileInfoBar" position="120:14" size="370:43"> <eLabel position="0:0" size="e:e" font="def;16" name="filei........ </eWidget> Wat je dan wilt laten verdwijnen moet je tussen de fileInfoBat Widget zetten (of de dvrInfoBar) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast fixit Geplaatst: 10 februari 2008 Geplaatst: 10 februari 2008 Sterker nog als je bij de paden er achter een \ zet, werkt het. Foutje in deze versie van eskin, maar op te lossen dus. Zie in de BM skin ook de codering info niet, jammer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen