Gast rened Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 Het blijft zo akelig stil na de 0.8 en de darkstar
StevenS Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 Tja, ik vraag het me ook af. Ik ben inmiddels al weer terug naar Gemini. Iemand die meer weet? Xsarius Galaxy 4K, Dreambox 7020 (die staat te verstoffen) Big Bisat 28E/23E/19E/13E/ 9E/ 7E/1W Canal Digitaal | TV Vlaanderen | HD+ | Joyne
El_Bandito Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 Mijn persoonijke visie: Het succes van de V8.0 heeft Nabilo zeker parten gespeeld. Direkt na de introductie van de V8.0 is de site vele malen plat geweest. Ook het downloaden via de Image lag vele malen plat. Vanwege de grote belangstelling en succes van deze image heeft Nabilo een overschrijding van hun datalimiet gehad. Daarom zullen ze "pas op de plaats" maken met het introduceren van een nieuwe image. Wel Jammer want er is niks mis mee, met deze image van Nabilo. Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
Gast satpiet 200 Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 flauwe smoes dat kan je zo op een host zetten
Edwin Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 Gebruik nog steeds de VO.8 hier op alle boxen. Was er direct weg van, en zal nog niet vlug veranderen. Edwin
Gast dbgebruiker Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 Ben ik het mee eens, heb ook op beide boxen Nabilo en blijft zeker nog lang erop....
El_Bandito Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 Origineel bericht van: satpiet 200 flauwe smoes dat kan je zo op een host zetten Is geen smoes, maar mijn persoonlijk visie, al dan niet gegrond natuurlijk. Gaat allemaal over de centen, en dataverkeer koop je vantevoren in, en later bijkopen is erg duur. Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
Gast satpiet 200 Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 je kan hem overal te wereld neerzeten voor heel weinig geld ,en het lijk me sterk dat op dat forum geen webhost met een dreamboxje zit die hem kan matse en tegelijk reclame maakt zo niet is dat behoorlijk sneu en echt balen dat je daardoor niet verder kan
Gast brombeer Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 Nou Satpiet geef maar eens het goede voorbeeld ,dat doet dan waarschijnlijk ook goed volgen zoals het spreekwoord zegt. Je hebt meer sat sites die met donaties werken en waarom ook niet.(satandream b.v) Deze zijn ook te sponseren. Moi Brombeer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen