Ga naar inhoud


[TF7710HDPVR] Hardware update?


Gast HonyBony

Aanbevolen berichten

Gast Henri Aalten

******** blijft ontkennen, terwijl meer andere Satellietwinkels

zeggen dat er weldegelijk een hardwareupdate nodig is (Chip).

 

Wie wordt er nu aan het lijntje gehouden

We zien de bui al hangen, wie gaat het allemaal betalen, hoelang gaat het duren, en geven de andere dealers die nu nog ontkennen wel toe ??

 

 

Geen reclame!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast satbird2002
Origineel bericht van: aquasat
Tja,
dat een dozenverkoper dit nog niet weet verbaast me niet.
Ze zullen het ook niet graag zien gebeuren natuurlijk.
Wie moet al die verzendkosten betalen?
Kopen ze rechtstreeks aan bij de invoerder of via via in het buitenland en hoe lang zullen de klanten hem kwijt zijn?

Ik weet zeker dat er een hardwareupdate komt, en heb dan ook momenteel de levering van dit toestel gestopt, en de klanten die dit toestel bij ons aangekocht hebben zijn reeds op de hoogte gebracht.



beste aquasat,

het zeker weten van het feit dat er een hardware modificatie in zou moeten moet er ergens vandaan komen...van welke officieele bron, met eventuele kopie op schrift kun je dat vermelden ?

zodat de ongelukkkigen onder ons iets tastbaars hebben mocht het bij de dozen schuivers een probleem worden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satbird2002
Origineel bericht van: aquasat
Tja,
dat een dozenverkoper dit nog niet weet verbaast me niet.
Ze zullen het ook niet graag zien gebeuren natuurlijk.
Wie moet al die verzendkosten betalen?
Kopen ze rechtstreeks aan bij de invoerder of via via in het buitenland en hoe lang zullen de klanten hem kwijt zijn?

Ik weet zeker dat er een hardwareupdate komt, en heb dan ook momenteel de levering van dit toestel gestopt, en de klanten die dit toestel bij ons aangekocht hebben zijn reeds op de hoogte gebracht.



beste aquasat,

het zeker weten van het feit dat er een hardware modificatie in zou moeten moet er ergens vandaan komen...van welke officieele bron, met eventuele kopie op schrift kun je dat vermelden ?

zodat de ongelukkkigen onder ons iets tastbaars hebben mocht het bij de dozen schuivers een probleem worden.


Ik denk dat de mensen die bij een dozenverkoper gekocht hebben hier dan de dupe van gaan worden (noem maar eens een paar dozenverkopers)dit voor de niet gevorderden onder ons.

mvrgr wim g
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind het maar een vreemd verhaal ik heb zelf van Topfield nog niks vernomen!!!!!

 

en geloof me dat Topfield dit niet aan de ééne dealer wel gaat vertellen en aan de andere niet.

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satbird2002

niet iedereen is even belangrijk voor topfield het is nog nieuw dit probleem, zelf informeren bij bron zou een duidelijker antwoord kunnen verschaffen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zeker dat er een nieuwe chip in de ontvanger komt.

Ik geloofde er eerst ook niet veel van maar nadat ik de info gechecked had bij wie het moet weten kan ik bevestigen dat het er zeker aankomt.

Ik had het ook liever anders gezien maar aan de andere kant is het nu toch duidelijk dat topfield de problemen grondig zal aanpakken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satbird2002
Origineel bericht van: Sigma
Nu ik wil dit eerst bevestigt zien door Topfield eer ik dit geloof.


wat let je om contact op te nemen met topfield voor je gemoedsrust.
des te meer bevestigingen er komen des te duidelijker weet de klant wat hem te wachten staat. of het nu leuk is of niet, en of het nu wel op een correcte wijze wordt afgehandeld of niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satbird2002
niet iedereen is even belangrijk voor topfield het is nog nieuw dit probleem, zelf informeren bij bron zou een duidelijker antwoord kunnen verschaffen

Ja er staat wat op stapel, nee er word nog niks officieel naar buiten gebracht. De redenen zijn simpel, eerst onderzoeken of een hardware fix alles oplost, 2. hoe simpel kan het worden zodat iedereen dit kan doen (goede handleiding met foto's), 3. is er wel voldoende voorraad en hoe gaat dit verpakt worden zonder dat het kapot is voordat het geplaatst is. 4. moet er een speciale pastic chiptang mee, en ga zo nog maar even door. Ze weten bij topfield ook wel wat er speelt maar even 'snel' wat doorvoeren zonder goede planning levert alleen maar meer ellende op. Wat er ook gaat gebeuren dit zal en moet 'de' oplossing gaan worden, eerder word het niet uitgerolt.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik snap best dat je teleurgesteld bent gezien je reactie

 

maar als je mijn berichten volgt/leest weet je dat ik een zeer geod contact heb met Topfield en daarom zeg ik ik wil dit eerst bevestigt zien door Topfield.

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satbird2002
Origineel bericht van: Sigma
ik snap best dat je teleurgesteld bent gezien je reactie

maar als je mijn berichten volgt/leest weet je dat ik een zeer geod contact heb met Topfield en daarom zeg ik ik wil dit eerst bevestigt zien door Topfield.


dat is prima, maar het antwoord wat je krijgt zal wellicht hetzelfde zijn als wat alle andere hebben gekregen.
mits je het antwoord krijgt.

het is nu afwachten op de terugroep actie van topfield, met als tegemoetkoming weekendje walt disney in parijs.(laatste is een grapje) voor de serieusen onder ons


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satbird2002

bedoel je wat jij zegt of schrijft dat dat zaligmakend is voor iedereen ???

 

en dat andere maar uit uit zijn nek lopen te happen, leg dan ook uit wat ik niet snap.

 

wel een beetje flauw deze afwijzing en denegerend, schrijf dan niks hierover als je niet met informatie hierover kunt komen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoals ik al zij geen komentaar meer van mij

 

eerst een officele bevestiging van Topfield-Korea

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens, dergelijke discussie heeft weinig zin.

Ik begrijp dat sigma op een officieel bericht wenst te wachten.

 

Je moet er ook rekening mee houden dat een dergelijke harware update wel wat voorbereiding vergt en dat het weinig zin heeft om het officieel te communiceren als de detaïls nog niet 100% uitgewerkt zijn.

 

Dit zal topfield veel geld kosten en het bewijst dat topfield een merk is die belang hecht aan de klanten relatie. Er zijn al veel andere voorbeelden geweest in de sat markt van ontvangers die nooit goed gewerkt hebben. Ik hoop dat het topfield bashen van de laatste weken nu eindelijk kan ophouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...