Ga naar inhoud

[all] Beeldstoringen bij opnemen met CCcam 2.05

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik gebruik normaal MgCamd icm. NewCS voor m'n Canal Digitaal kaart. Werkt best goed, maar wilde nu eens gaan testen met CCCamd 2.05. Om live TV te kijken werkt di allemaal prima. Echter, als ik nu het beeld heb opgenomen en het dan weer ga bekijken zitten er allemaal storingen in. Kies ik weer voor de oude combi, dan werkt het prima. Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Geplaatst:

Ik neem geregeld hele avonden op om die met timeshift ietsje later te kunnen bekijken zonder reclames, maar ik heb er nooit last van. Noch op de 7000 noch op de 7025+ met externe mount.

Beiden met PLi Iolite.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Geplaatst:

kijk eens bij je instellingen,

op je dreambox of je dual encryptie aan hebt staan,

menuknopje paar keer naar rechts dan instellingen,

dan commoninterface dan module en kijk of je dual encryptie

aanstaat.

bij mij werkt de CCcam ook altijd als beste ik doe veel opnemen

en timeshiften.

het zou goed moeten kunnen werken.

succes

Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2

en altijd online.

Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik denk dat ik het gevonden heb. De hikken ontstonden op het moment dat de ECM voorbij kwam. Als of op dat mometn de HD even geen aandacht kreeg van de box. Ik ben nu geupgrade van de Hyra Phoenix Beta 4 naar de Gemini 4.20. Tijdens de upgrade krijg je dan ook de frontprocessor update. Dus denk dat daar iets verbeterd is.

Geplaatst:
Origineel bericht van: rai
Ik ben nu geupgrade van de Hyra Phoenix Beta 4 naar de Gemini 4.20.

Hydra? Da's een oudje wink
Maar daar zit ook 't probleem. Die (en alle andere) images van dat moment hadden een oudere kernel/driver die haperingen gaven bij opnames. Als je zin hebt en 't nog kan vinden: er bestaat hier een enorme thread over dit probleem van een paar jaar oud. De huidige images hebben dit probleem allang niet meer.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen