Ga naar inhoud


[DBOX-II] hulp reparatie Nokia dbox2


Radjin2007

Aanbevolen berichten

Hallo allen,

 

Mijn Nokia dbox2 kan op de een of andere manier geen services scannen. Ik heb image PB 6.0 erin zitten. Alle netwerkinstellingen zijn goed ingesteld. Maar als je gaat scannen vindt hij geen kanalen. Ik denk dat het een hardware fout is. Bij signaalsterkte geeft hij een percentage van 74% aan terwijl bij mijn andere box de percentage 94% is. Wellicht dat dat een oorzaak is. Wie kan mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb je wel een box met multicam aan boord?

Zonder kaart krijg je geen beeld......

 

Scannen met een PB gaat denk ik niet op de goede freq., je zal een aangepaste bruteforce moeten maken of ergens zoeken. Als je de goede bestanden in het kabelforum hebt gevonden en op de goede plaats hebt gezet in je box is het ook OK!

 

 

Nokia Dboxen Sportster Neutrino,

DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli

88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij kan natuurlijk kapot zijn maar ik zou zelf zeker willen weten of alles wel "goed" staat.... Je zal in ieder geval zeker moeten weten dat je share goed werkt (config) en dat je box inlogt op de serverbox.

 

Geeft de box wel een EPG signaal of teletekst door?

Nokia Dboxen Sportster Neutrino,

DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli

88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb je idd. geen signaal. Dus hardware kapot, of software niet goed (services / bouquets)....

 

Stel je config(s) veilig en neem het image van de serverbox. Flash deze in je clientbox, upload je configs en hopen maar....

Nokia Dboxen Sportster Neutrino,

DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli

88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...