Ga naar inhoud


7025+ Hoe een film upstreamen naar de dreambox


Marcellomio

Aanbevolen berichten


Ik zal het zo even bekijken, ben even bezig.

Ik zet hem via de wizzard op mpeg ts, ik zal proberen even een hdtv divx met een 720p resolutie te streamen (dreambox is aangesloten via yuv).

Oke geprobeert, hdtv wil niet.

De normalke divx of xvid hoe je het maar noemen wilt.

Prima kwaliteit,zelfde als op pc, wel afhankelijk van de kwaliteit van het filpje zelf dan.

Als ik download via nieuwsgroepen op volle snelheid samen met het streamen naar de dreambox is het geluid niet synchroon, je kan dan merken dat of de pc of het netwerk behoorlijk wordt belast.

Momenteel is dit een prima oplossing, normaal gebruik het media center van vista maar ik heb hier de boel op de kop staan dus dit is een prima alternatief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee ;-) bedankt voor je snelle test.

Ben eerlijk gezegd HELEMAAL nieuw op dit gebied... ben flink geholpen met de basis opset 2 maanden geleden. Dus vandaar m'n vragen ;-)

Net ook weer even een nieuwe test gedaan; op een Pentium 4 (2,5 GHZ)...maar ook dezelfde hikken en stotteren. Wat ik wel zag is; als je de Bitrate op de VLC player-Dreambox 7025 naar beneden brengt (bijvoorbeeld 1 Mb) dan loopt het soepel. Alleen giga compressie. Zet ik de bitrate op 6 Mb...dan heb ik bijna full DvD kwaliteit....maar loopt bijna niet meer.

Ik draai overigens een Vob file van een DvD af die ik op de Pentium 4 op de harddisk heb geparkeerd.

Ik zal eens met een Divx gaan proberen. Deze heeft natuurlijk veel minder Mb's per sec. nodig voor nog fraai beeld.

 

Groeten Danny

Dreambox 8000HD OPEN PLI 4 + Wavefrontier T90 op de: 19E,13E,23E,28E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...