Ga naar inhoud

[all] wie weet van deze skins?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik denk dat je beter even goed kunt lezen wat Henksat schrijft.

Die boeket kolom kan met IEDERE image. De EPG info is image afhankelijk en zo dus ook een combinatie van die beide.

Ron

• Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
Origineel bericht van: Toxic[Q
]Ik denk dat je beter even goed kunt lezen wat Henksat schrijft.
Die boeket kolom kan met IEDERE image. De EPG info is image afhankelijk en zo dus ook een combinatie van die beide.

Ron

sorry Toxic, maar dat weet ik in het vorige bericht schrijf ik het zelfde als wat jij nu schrijft ik probeerde alleen nog een keer duidelijk te maken wat ik precies bedoelde,dus met de kolom links en niet zonder kolom en de epg er langs zoals je op de afbeelding van henksat ziet . de skin die ik nu gebruik is zoals ik hem wil,allen er zijn er niet zo veel van
Geplaatst:
Origineel bericht van: TheMystery
dreamosd.png

Zo heb ik mijn x-line skin in pli iolite aangepast.

gedaan zoals eerder beschreven de config van x-line van colom=2 naar colom=1 gezet

doe je dat met het programma om skins mee te maken?
Geplaatst:
Origineel bericht van: Hensat

sorry Toxic, maar dat weet ik in het vorige bericht schrijf ik het zelfde als wat jij nu schrijft ik probeerde alleen nog een keer duidelijk te maken wat ik precies bedoelde,dus met de kolom links en niet zonder kolom en de epg er langs zoals je op de afbeelding van henksat ziet . de skin die ik nu gebruik is zoals ik hem wil,allen er zijn er niet zo veel van

Dat is dus precies wat ik zeg. Zodra je een image met een skin hebt waarin die EPG info voorkomt, kun je net als in iedere andere image en met iedere andere skin door middel van het indrukken van de videoknop die boeket-kolom er links langs "toveren".
Dat is precies wat Henksat ook al schreef!

Ron
Geplaatst:
Origineel bericht van: TheMystery
dreamosd.png

Zo heb ik mijn x-line skin in pli iolite aangepast.

gedaan zoals eerder beschreven de config van x-line van colom=2 naar colom=1 gezet

doe je dat met het programma om skins mee te maken?

Dat doe je met het programma DCC. Ftp van var/tuxbox/conf./enigma/skins/esml. Onder esml pas je wat hierboven ergens is beschreven aan.
Geplaatst:

dat weet ik al vele jaren ben ook altijd met skins bezig geweest,mijn enigste vraag was of iemand mij kon helpen met het soort skin zoals op mijn afbeelding,omdat het image afhankelijk is maar toen kwamen de antwoorden met de menu knop de lay-outs veranderen,en daar heb ik dan dus niets aan als er geen epg in de skin is.die vraag is nu al lang beantwoord.maar ik bedank jullie allemaal voor de aandacht,en sorry als ik een beetje onduidelijk ben geweest

mvg hensat

Geplaatst:

heb dit ook veranderd zoals hierboven beschreven stond,alleen veranderd er nog niets,dit staat er bij mij met geen buttons achter combicolumn

<object name="eServiceSelector_combiColumn_">

<eListbox name="services".... columns="2".... frown

Geplaatst:
heb dit ook veranderd zoals hierboven beschreven stond,alleen veranderd er nog niets,dit staat er bij mij met geen buttons achter combicolumn

<object name="eServiceSelector_combiColumn_">

<eListbox name="services".... columns="2".... frown

De 2 veranderen in 1 dan op file drukken. Er komt te staan Opslaan en beeindigen. Hier de file aanpassen. Daarna moet je nog alleen de box rebooten. Nadat de box opgestart is kiezen voor het kanalenscherm en onder de videoknop kiezen wat je wilt gebruiken.
Geplaatst:

Kun je deze ook default aanzetten?

nu start hij standaard met de 1 kolom weergave en ik wil de 2 kolom weergave.

heb namelijk de kleine afstandsbediening zonder video knop en nu moet ik het via de webinterface doen

VU+ Duo, ET9200, XP1000, PLI

Geplaatst:

ik heb het precies zo gedaan,van 2 een 1 maken opslaan en box herstarten,ik blijf 2 kolommen zien frown

heb even een kopie gemaakt van hoe het er nu bij mij uit ziet:

<object name="eServiceSelector_combiColumn">

<eServiceSelector cposition="c-280:c-190" csize="560:380" text="Services">

<eListbox name="bouquets" position="5:0" size="150:e-85" loadDeco="" />

<eListbox name="services" columns="1" position="155:0" size="e-5:e-85" loadDeco="on" />

<eChannelInfo name="channelinfo" position="0:e-80" size="e:80" loadDeco="on" />

</eServiceSelector>

zo dus

Geplaatst:

Welke image is het en welke skin? Dan kijk ik even of er bij mij hetzelfde staat.

Geplaatst:

Volgens mij hoef je niets anders te veranderen als 2 moet 1 worden. Als alles gebeurd is dus de box gereboot is. Je gaat naar het zapscherm. Dan op de videoknop 2 of 3 keer drukken. Dan krijg je dit scherm zie bijlage.

post-17059-1318259633,6549_thumb.png

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen