JBnl Geplaatst: 16 februari 2008 Geplaatst: 16 februari 2008 Goeiedag, Ik heb hier cc-cam 2.07 lopen icm met c+ en tvv, nu is het geval als de box gereboot is of cc-cam gerestart het beeld heel erg schokt en dan zijn beide data's van de kaarten niet uit te lezen via webinfo. Na ongeveer 20 a 30min is alles goed en loopt het ook stabiel. Ik heb een 7020 en laatste gemini image. Zijn er meer mensen die dit hebben ? groeten,JBnl
Gertitombo Geplaatst: 16 februari 2008 Geplaatst: 16 februari 2008 Hoi, Op dreambox 7025s heb ik geen enkel probleem met CCCam 2.07. Versie 2.06 was wel een drama. Heb je de oudere versies er wel afgegooid? Groeten, Tom
Ome Merde Geplaatst: 16 februari 2008 Geplaatst: 16 februari 2008 had je dit met de oudere versie(s) ook ? merDe deze ruimte is te huur
JBnl Geplaatst: 16 februari 2008 Auteur Geplaatst: 16 februari 2008 Ja dit had ik met oudere versie's ook ja groeten,JBnl
John van Dreumel Geplaatst: 16 februari 2008 Geplaatst: 16 februari 2008 Dan lijkt het mij zo dat die box het probleem veroorzaakt en niet CCcam als zodanig. Misschieen eens een keertje opnieuw flashen? Hier op geen van mijn boxen een probleem met 2.0.7. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
JBnl Geplaatst: 16 februari 2008 Auteur Geplaatst: 16 februari 2008 Het ligt niet aan de box en als ik nieuwe firmware flash dan is het weer raak dan loopt het effe de eerste 20 a 30 min niet goed, en kan ik de data's van de kaarten ook niet uitlezen via webinfo cc-cam. Na 20 a 30 min is het weer goed, maar zodra ik de box restart of cc-cam reset is het weer niet goed. groeten,JBnl
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen