Jack100 Geplaatst: 23 februari 2008 Geplaatst: 23 februari 2008 Ik heb het ook gehad met de dm 7000 ik heb hem 2keer geformatteerd want de eerste keer werkte het ook niet daarna werkte hij goed en ik draai ook met gbox AZbox Premium HD Plus VuDo+ volledig nederlands pakket
ronaldsl Geplaatst: 23 februari 2008 Geplaatst: 23 februari 2008 dus DAF2000....... heeft formateren dus wel degelijk zin ? ik ben dus niet de enige.... (met deze ervaring(en)) ronald
dAF2000 Geplaatst: 23 februari 2008 Geplaatst: 23 februari 2008 Origineel bericht van: ronaldsl dus DAF2000....... heeft formateren dus wel degelijk zin ? ik ben dus niet de enige.... (met deze ervaring(en)) ronald Nee, ik vind 't grote onzin vinden Maar ik kan 't wel verklaren, een paar voorbeelden: 1. Bij een Amerikaanse PLi-gebruiker crashte elke keer z'n box, hoe vaak hij 'em ook flashte. 't Bleek dat een te grote EPG-file op z'n harddisk stond die al 't geheugen gebruikte. Na 't verwijderen van die file deed z'n box 't weer. Als hij z'n harddisk had geformateerd dan was 't ook opgelost (Die bug zit volgens mij nog in Gemini) 2. Ik las hier ergens dat z'n box raar deed omdat blijkbaar z'n /var nog op harddisk stond. Die directory verwijderen was genoeg. En ja, als je de harddisk had geformateerd dan was 't ook opgelost. Dus je harddisk formatteren kan wel helpen, maar 't probleem is vaak simpeler en beter op te lossen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen