powerbox Geplaatst: 21 februari 2008 Geplaatst: 21 februari 2008 Heb op een nieuwe dm600 met harddisk laatste pli geinstalleerd Nu klinkt het geluid bij spraak als een 33 toerenplaat en loopt ook niet synchroon met het beeld. Wie kan mij helpen. Gr,
albertmol Geplaatst: 21 februari 2008 Geplaatst: 21 februari 2008 Een 33 toerenplaat klinkt als een klok Maargoed, ik weet wat je bedoelt. Volgens mij geeft je voeding een te lage spanning, heb ik ook gehad. Nieuwe voeding eraan en geluid was weer in orde. DM8000SSSC | Popcorn Hour C-200 | Synology DS1512+ | Visiosat BigSat: 28-23-19-13-9-5-1w-5w | Panasonic TH-46PZ85 Control4 Home Automation
Lite On Geplaatst: 21 februari 2008 Geplaatst: 21 februari 2008 Is niet de voeding maar waarschijnlijk de scart kabel. Scart kabel er weer in en er uit, Dreambox opnieuw opstarten en het geluid is weer OK. Zo niet andere scartkabel en weer de boel herstarten.
llgaby Geplaatst: 22 februari 2008 Geplaatst: 22 februari 2008 Ik had precies hetzelfde. Aleen zo nu en dan. Bij opnieuw opstarten was alles weer normaal. Met de 500 die ik hiervoor aan de scartkabel had nog nooit problemen gehad. En de dm600 heeft nieuwe voeding. Nu nieuwe Pli erop, eens kijken of het nu beter gaat. 1 DM7000, 1 DM600, 1 DM500, DM500HD, VU+ Duo Visiosat G4, A1, A2, A3 en HB Begeren is meer dan het hebben.
John van Dreumel Geplaatst: 22 februari 2008 Geplaatst: 22 februari 2008 Naar ik heb vernomen, via een betrouwbare bron, schijnt het een driverprobleem te zijn, wat uiteindelijk door DMM opgelost zal moeten worden. Vaak is het overigens na een herstart van de box weer tijden over. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
powerbox Geplaatst: 22 februari 2008 Auteur Geplaatst: 22 februari 2008 Bedankt voor de reacties. Na 2 maal opnieuw flashen was het probleem over. Groetjes, fred
Ome Merde Geplaatst: 22 februari 2008 Geplaatst: 22 februari 2008 lijkt me een enigma1 bug die er al tijden in zit. soms zelfs een hardwarebug. jaren geleden had m'n 7000 (die ik nog steeds heb) hier ook last van, nu al jaren niet meer trouwens (klop klop klop ) merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen