Ga naar inhoud


[DM500] gemini 4.30


Frans B

Aanbevolen berichten


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: sjaakp
En dan maar denken dat je een orginele gekocht hebt.

gemini.JPG



Hoezo? Je kunt het toch ECHT heel duidelijk zien of iemand je een kopie probeert te verkopen. Zonder de DB500 te openen roep ik: afstandbediening, ventilatierooster open etc.etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: NDS4Ever
Hoezo? Je kunt het toch ECHT heel duidelijk zien of iemand je een kopie probeert te verkopen. Zonder de DB500 te openen roep ik: afstandbediening, ventilatierooster open etc.etc.

Ik heb hier een Dreambox 500S staan met de originele afstandsbediening, alle hologrammen en zelfs het PCB lijkt exact op een originele, maar toch geeft Gemini 4.30 aan dat het een namaak is. Waarschijnlijk omdat mijn MAC adres niet met 00:09:34, maar met 00:12:25 begint.

Dus ofwel heb ik een hele goede namaak, ofwel zijn er originele DB500-S met een ander MAC adres.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Perkele
Ik heb hier een Dreambox 500S staan met de originele afstandsbediening, alle hologrammen en zelfs het PCB lijkt exact op een originele, maar toch geeft Gemini 4.30 aan dat het een namaak is. Waarschijnlijk omdat mijn MAC adres niet met 00:09:34, maar met 00:12:25 begint.

Dus ofwel heb ik een hele goede namaak, ofwel zijn er originele DB500-S met een ander MAC adres.


Tja........ Klote voor jou dan! of toch niet? frown

Satellietland beweert dat de mac adressen van een 500 moeten beginnen met 00 09 34. Letterlijk staat er: De kopieën zijn echter vrijwel allen voorzien van de reeks: 00 48 .. of 00 12 ..



Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat
Je weet van je eigen box toch wel of ie origineel is?
Of heb je bewust een cloon gekocht?


2e hands kan ook, wellicht zonder doos en hoe controleer je het dan? Buiten de bekende gegevens bedoel ik dan!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: NDS4Ever
2e hands kan ook, wellicht zonder doos en hoe controleer je het dan? Buiten de bekende gegevens bedoel ik dan!


Dan heb je hem vermoedelijk wel véél te duur.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh? Het gaat erom dat iemand een blijkbaar illegale kopie (met alle symptomen van een echte) heeft gekocht en dat Gemini 4.3 de box ziet als een kopie.

 

Hoe duur of goedkoop hij betaald heeft doet er niet toe. Hij heeft onwetend een imitatie gekocht. En dat is echt klote!.

 

Ik wil niet weten hoeveel onwetende mede-satters thuis met een kopie zitten opgescheept........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die FIX kan wel kloppen, maar ik zou me BEHOORLIJK GENAAID mad voelen als ik bij een zogenaamde betrouwbare sat-dealer een NEPPER heb gekocht voor de prijs van een origineel. Ik denk dat ik m eens persoonlijk met een bezoekje ging vereren.

 

Dus die fix is wel leuk. Maar je hebt betaald voor een origineel en je hebt een chinese imitatie box.

 

Ben benieuwd welke dealers door de mand vallen. Als tenminste iemand durft te reageren naar zijn dealer of op het forum. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast BRUUT-DREAM

Ik zou mij idd ook genaaid voelen als je voor een ECHTE Dm 500 betaald en een Cloon in je mik geschoven krijgt .

 

Als ik mij goed herinner krijg je een echte Dm 500 van de Dmm Distribiteur , als je de nepper incl faktuur opstuur naar Satellietland.

 

Ik weet niet of dat geld bij een 2e Hands Box .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kreeg pas een email van IHAD: Blijkt dat louche handelaren neppers verkopen, voorzien van Gemini-image met aangepast logo erin. Slechte zaak, vandaar die beveiliging. Gemini wil hun goede naam graag behouden, wat logisch is.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...