Ga naar inhoud


graag koop advies voor nieuwe laptop


peterksr

Aanbevolen berichten

Ik twijfel nog tussen de hp 9750 en de 9755

 

9750 heeft de AMD Turion TL 60 met 2 gb intern geheugen en de 9750 heeft de Intel 5450 met 3 gb intern geheugen aan boord (beide met GF 8400 GS videokaart)

De AMD versie heeft een harddisk van 250 gb en de 9755 160, maar dat is op zich geen punt. Ook die van 160 krijg ik niet vol.

 

De 9755 is ca 50 euro duurder. Iemand een advies?

Keep sending 'm up! VU+Duo op Pli, Amiko 8900 Alien, Visiosat Bisatellite G4 + 17/8 multiswitch (en op reserve een TF 4000plus)

Link naar reactie
Delen op andere sites


hoho, mijn advies is niet bindend he, ik geef mijn ervaringen met HP aan.

de laptop waar ik het over had (een dv9202) is 3x (!!!) voor dezelfde klacht teruggegaan. de laatste keer dat ie terugkwam was ie nog steeds niet gerepareerd. alleen een systeemherstel was uitgevoerd, klachtomschrijving in zowel Engels als Nederlands erbij gedaan.

Ook was de batterij zoek geraakt nadat ie de 1e keer terug was gekomen.

De eigenaar van de laptop heeft het supportcentrum van het geloof afgevloekt vanwege de belabberde service.

hij heeft nu een hagelnieuwe dv9700 gekregen als troost.

eergisteren kwam er opeens een nieuwe batterij binnen (voor z'n oude laptop), die is compatible aan de dv9700 ....

 

het kan dus wel, echter duurt het 2 maandjes smile

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

ok dat weet ik maar als ik persoonlijk om advies vraag en ik krijg dan te horen dat een bedrijf slechte service heeft bedenk ik mij wel 2 keer om daarvan dan iets te kopen.

 

Dreambox 7000: 7025 : 8000 120 cm jonsa schotel met mti highline en een Stab hh 120 moter .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...