Ga naar inhoud

[all] CCCamd en key files op server

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nu ik dan Premiere werkend heb met CCcamd leek het me leuk om ook eens te testen met de optie om de key files op de server te zetten ipv. de client. EN inderdaad, voor premiere werkt dit in 1 keer. Echter, als ik dit nu ook test voor TPS, dan wil dit niet werken. En de SoftCam.key file is OK, want als ik die weer in de keys dir set op de client zelf, dan heb ik meteen beeld. Is het niet mogelijk om TPS op deze manier te draaien?

Geplaatst:

Ik weet niet welke keys je gebruikt, maar voor TPS en Multivision is een zap aan France 5 noodzakelijk, en dan werkt het wel.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

Ik heb ook wel beeld op TPS, maar alleen als ik alle files lokaal op de client zelf zet. Verplaats ik alle files uit de key dir naar de server, dan werkt het dus niet.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Henksat
Ik weet niet welke keys je gebruikt, maar voor TPS en Multivision is een zap aan France 5 noodzakelijk, en dan werkt het wel.

Dat van France 5 klopt exact, maar niet indien de keys vanaf een server komen.

"John" wink

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Geplaatst:
Origineel bericht van: John van Dreumel

Dat van France 5 klopt exact, maar niet indien de keys vanaf een server komen.

Toch wel als bewuste client EMM`s mag sturen.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

Nope. Althans dat is mijn ervaring. wink

Verwijder de sleutelbos maar eens van de box, herstart vervolgens CCcam en ga dan maar eens naar France 5. frown

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Geplaatst:

Citaat:
Dus mijn conclusie is juist dat je TPS niet kan "bekijken" als je de keys dir alleen op je server zet?

Nee, jouw redenatie klopt niet.

Net zoals @Henksat al aangeeft, hangt het af van jouw instellingen binnen CCcam.cfg.

grtz arie

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Geplaatst:

OK, maar welke instelling moet je dan aanpassen in de cfg file zodat dit wel werkt bij TPS. Ik heb al de optie yes in de client achter het user-id en passwd staan, en in de server staat ook al 5 1 1 achter het account.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen