Ga naar inhoud

[all] Ontvangst Engelse zender FIVE, telkens "removed service" in lijst

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een blauwe SKY kaart met de Free-to-View kanalen, waarvan de belangrijkste Channel 4 en FIVE. Nu krijg ik sinds kort bij FIVE op mijn lijst de melding:(removed service). Ik heb vandaag de nieuwste lijst van Joske op mijn DB gezet, maar helaas, na 1 keer five aanzetten, wederom (removed service). De ontvangst is goed: 82% en Channel 4 doet het gewoon.

Ik heb nu overal naar de frequentie, Symbol Rate etc. van FIVE gezocht zodat ik hem zelf kan instellen. Helaas zonder resultaat...

Mijn vragen zijn nu:

1. Is de frequentie in de laatste Joske lijst (van November 2007) nog actueel? Is dit de laatste?

2. Ontvangt iemand FIVE zonder problemen?

3. Zo ja, zou diegene mij de frequency, symbol rate etc. kunnen geven zodat ik dat zelf handmatig kan ingeven?

Bij voorbaat dank,

Koos

VU+duo2, wave frontier t90, Openpli, 4 LNBs (Astra 1,2,3 en HB)

Geplaatst:

Hartelijk dank voor je reactie.

Ik heb deze informatie ingegeven maar krijg nog steeds (removed service).

Is dat de frequentie van FIVE?

Iemand anders nog een idee wat dit zou kunnen zijn? Nogmaals, op Channel 4 heb ik wel beeld.

Geplaatst:

ik dacht dat Five wel degelijk veranderd was van frequentie. Best je ontvanger opnieuw laten scannen op de astra28 en je krijgt Five wel weer te zien. Succes ermee!

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Geplaatst:
Origineel bericht van: KoosKoets
Hartelijk dank voor je reactie.

Ik heb deze informatie ingegeven maar krijg nog steeds (removed service).

Is dat de frequentie van FIVE?

Iemand anders nog een idee wat dit zou kunnen zijn? Nogmaals, op Channel 4 heb ik wel beeld.

Ja zeker, ik heb beeld en de informatie via de kanalen menu gehaald.
Geplaatst:

Het leven kan zo simpel zijn. Inderdaad, met een scan kwam hij weer tevoorschijn... Had ik totaal niet aan gedacht.

Overigens, ter info, het blijkt dat FIVE inmiddels een hele waaier aan kanalen heeft: FIVE US, FIVE Life met zeer goede programma's dus ik ben er enorm op vooruit gegaan!

Spongebob en Gertitombo, bedankt!

Geplaatst:

FiveLife en FiveUS zijn intussen alweer een jaartje ofzo in de lucht, hoor. Er zijn zelfs FiveLife+1 en FiveUS+1.

Regelmatig eens scannen of een recente settinglijst bekijken is zeker geen overbodige luxe. Bij SKY UK worden regelmatig nieuwe interessante zenders gelanceerd.

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Geplaatst:

waarschijnlijk overbodig - maar je weet toch dat je met die kaart ook Sky Three kan ontvangen ?

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst:

Misschien een stomme vraag, maar aangezien dit topic in het dreambox forum staat, veronderstel ik dat men deze kaart niet enkel op de originele box kan gebruiken.

Kan deze kaart gewoon aangekocht worden? Of moet deze speciaal aangevraagd worden? En kan je enige indicatie geven van de prijs hiervoor?

Gr,

Nick

DM800HD

VU+ Duo

Wavefrontier 55

Geplaatst:

SKY UK FTV kaarten zijn vrij gemakkelijk op bepaalde britse commerciële veilingsites aan te kopen, een nieuwe FTV kaart kost £20 dacht ik, dus meer moet je niet bieden.

Zorg er wel voor dat de kaart al geaktiveerd is, want dit lukt enkel in een Skybox. Eenmaal geaktiveerd blijft zo'n kaart probleemloos werken in een dreambox, kwestie van de juiste softcam te installeren.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen