Ga naar inhoud


WRT54GC instellen op speed touch modem (tiscali)


Aanbevolen berichten

Ik heb hier een wrt54gc liggen die ik wil gebruiken bij mijn dochter om een draadloos netwerk te maken maar krijg het niet goed werkend, als ik de poort internet doorverbind met het modem krijg ik geen verbinding ook heb ik moeite met het instellen van de WRT54GC kan iemand mij vertellen hoe deze ingesteld moet worden?

 

Alvast bedankt, Teofiles

Dreambox 800HD/ dreambox 800SE- V-BOX II Positioner Schotel Channelmaster 1.20m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je Speedtouch geeft DHCP uit..

 

Je moet op je router(linksys) DHCP uitzetten ,en de kabel van de Speedtouch naar de Linksys in een gewone poort stoppen (dus niet de Wan gebruiken dit is meestal de blauwe op de Linksys)

 

Mocht dit nu nog niet werken??Dan zou je na dat je het hierboven hebt ingesteld ook nog in de Linksys alle gegevens kunnen zetten van je verbinding(Static adres) Je IP van de ISP gateway enz.

 

Succes,

Info

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja op deze manier werkt het, maar waarvoor is die wlan poort dan, ik ben een leek op dit gebied en wil graag pogingen doen m het te begrijpen.

 

een vriendelijke groet

Dreambox 800HD/ dreambox 800SE- V-BOX II Positioner Schotel Channelmaster 1.20m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...