Ga naar inhoud


[All] DM100 software vragen


Frissie

Aanbevolen berichten


Ik ben niet vaak negatief over Dream, maar dit toestel lijkt mij echt helemaal niets. De distributeur in nederland was er redelijk enthousiast over toen hij hem een paar weken geleden voor me demonstreerde, maar ik deel dat enthousiastme niet.

het is gewoon een goedkoop ST Omega chipje met een kastje er omheen. De software is ook gewoon standaard ST software met een stukje sharing (alléén radegast en newcamd) dus daar heb je niet bijzonder veel aan.

Er zijn voor (veel) minder geld al receivers te koop die precies hezelfde kunnen. Wat mij betreft dus de eerste mislukking van de Dromers uit Duitsland.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Ik ben niet vaak negatief over Dream, maar dit toestel lijkt mij echt helemaal niets. De distributeur in nederland was er redelijk enthousiast over toen hij hem een paar weken geleden voor me demonstreerde, maar ik deel dat enthousiastme niet.
het is gewoon een goedkoop ST Omega chipje met een kastje er omheen. De software is ook gewoon standaard ST software met een stukje sharing (alléén radegast en newcamd) dus daar heb je niet bijzonder veel aan.
Er zijn voor (veel) minder geld al receivers te koop die precies hezelfde kunnen. Wat mij betreft dus de eerste mislukking van de Dromers uit Duitsland.

Ron

Minder dan 100-nog iets euro? Vind 't niet erg duur (en praat dan niet over een paar tientjes, dat valt in de marge). Voor dat geld vind ik 't wel een wanna-have en leuk genoeg om te kijken of er toch nog alternatieve software op kan.

Op persoonlijke basis, geen PLi standpunt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: paardengek
Origineel bericht van: Dennis Spoelstra
Misschien dan toch maar een ABCOM IPBOX 200S frown

Dennis

Dat noemen we een DGStation mutant 200. En heeft niets te maken met deze topic.


Ja hallo, ....
Ik weet ook dat een abcom ... een dgstation is ... mad
Deze topic ben ik gestart om te kijken of de DM100 een alternatief kan zijn voor mijn wensen : interne sharing, kleine degelijke ontvanger voor de slaapkamer.
Dit zonder veel toeters en bellen en zo rond de 100 - 200 euro).

Echter onbreekt mij verdere info over de DM100.

Volgens toxic is het beter om voor een andere ontvanger te gaan.
Vandaar mijn reactie ... om voor de abcom/dgstation te gaan eek

Dennis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...