marc73 Geplaatst: 11 maart 2008 Geplaatst: 11 maart 2008 Ik draai hier op mijn db 7000 in multi boot Helenite,lolite of Nabilo. Als ik draai onder Nabilo of Helenite en ik doe hem uit dan gaat na enkele sec later de hd weer draaien en die blijft draaien wat ik ook instel. Onder Lolite gaat de hd wel in standby Weet Iemand een oplossing????
Ome Merde Geplaatst: 12 maart 2008 Geplaatst: 12 maart 2008 heb je Iolite als flash-image toevallig ? merDe deze ruimte is te huur
marc73 Geplaatst: 13 maart 2008 Auteur Geplaatst: 13 maart 2008 nee heb de originele in de flash staan de andere 3 staan op mijn hd als multiboot
boaz Geplaatst: 13 maart 2008 Geplaatst: 13 maart 2008 Ah, op HD. En met "uit" bedoel je dan stand by? VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
dAF2000 Geplaatst: 13 maart 2008 Geplaatst: 13 maart 2008 Origineel bericht van: marc73 nee heb de originele in de flash staan de andere 3 staan op mijn hd als multiboot Ja, vandaar. Je image staat dus op de harddisk en voor elk dingetje moet-ie dus op de harddisk kijken, die dan maar blijft draaien. Koop gewoon een USB-stick en zet daar de images op.
marc73 Geplaatst: 13 maart 2008 Auteur Geplaatst: 13 maart 2008 ja bij iolite gaat hij naar standby naar bv 10 maar bij de andere 2 niet daar blijft de hd gewoon doordraaien dus dan zal de hd dag en nacht draaien zonder aanleiding dat hij gaat draaien als ik bv een andere zender kies ok dan gaat hij de hd aanspreken maar normaal moet hij weer naar standby gaan en dat doet hij bij de andere 2 niet ook niet als ik de ontvanger uit zet en daar had ik eerder geen last van daarom
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen