Ga naar inhoud


@Hermanator is niet meer onder ons !


Zilverster

Aanbevolen berichten

@All,

 

 

Never give up! is een van zijn uitspraken :

 

 

@Hermanator is niet meer onder ons !

 

 

Zoals het onderwerp al zegt, een triest berichtje, ben zelf de eerste klap nog niet te boven.

 

Zoals velen zullen weten was @Hermanator een van mijn betere vrienden op Sat4all, mede door de gezamenlijke projecten die we deden en de goede contacten die we hadden ook privé. We liepen elkaar het verf niet van de vloer, mede gezien door de afstand die we van elkaar wonen, maar stonden altijd en vooral ook in slechte tijden altijd voor elkaar klaar.

 

Af en toe hadden we telefonisch contact en de laatste keer dat ik dat met @Hermanator had was hij net met zijn gezin met de auto op hun buitenlandse vakantie bestemming gearriveerd. Dit was eind vorig jaar, waarop ik zei dat we later na hun vakantie wel weer eens contact zouden zoeken. Wat ik toen niet wist was dat dat ons laatste gesprek zou zijn.

 

Vandaag belde ik naar zijn huis en kreeg zijn vrouw aan de lijn die mij het trieste bericht vertelde dat Herman op 9 december 2007 is overleden.

 

Ik heb met haar overlegd om even een berichtje te plaatsen op het forum, zodat een ieder hiervan op de hoogte is.

 

 

 

@Hermanator,

 

 

Stom geslagen door dit grote verlies en vooral blij je te hebben mogen gekend als een groot mens, blijven alleen nog maar de mooie herinneringen.

 

 

Dank voor onze eerste ontmoeting op de Sat4all dag, die ik nooit meer zal vergeten, we hadden tijd te kort.

 

Dank voor de gezamenlijke projecten die we samen mochten doen en alle kennis die je met een ieder wilde delen.

 

Dank voor het geweldige, gezellige race weekend dat we mochten hebben in Assen waar jij en je team één keer per jaar te vinden waren.

 

Dank ook voor de mensen die ik o.m. daar via jou mocht ontmoeten.

 

Dank voor de concert kaarten die je over had en aan mijn kinderen cadeau deed.

 

Dank dat je deur altijd open stond als we in de buurt waren.

 

Dank voor alle goede gesprekken die we mochten hebben, telefonisch en/of persoonlijk.

 

 

 

Onze gedachten gaan uit naar :

 

Jullie vrienden, bekenden en overige familie.

 

Het personeel, medewerkers en collega’s op je werk.

 

Alle mensen van je race team.

 

 

En natuurlijk je lieve vrouw en beide kinderen die we veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd.

 

 

Pappa dag zullen we allemaal missen.

 

 

 

 

Zilverster en familie.

 

 

 

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Toevallig dacht ik kortgeleden nog aan hem en zijn stukjes in

sat4all. Zeer leerzaam. Ik ben geschokt en leef mee met de zijnen.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zilverster,

 

Sterkte toegewenst met het verlies van Herman.

 

Natuurlijk ook voor zijn vrouw, kinderen en familie.

 

Vorige week heb ik ook nog het hele topic doorgelezen, zeer leerzaam inderdaad.

 

gr.

nvl

DM7000 Pli Jade2, DM7025 Openpli, DM7025+ Openpli 25-5, DM800 Gemini 5, Vu+ Duo Openpli.

Visiosat G4: 13, 19.2, 23.5, 28.2 - 3 Twin en 1 Quad lnb.

Selfsat + Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Teeeeeering........

Vanwege de Pasen moest ik juist aan hem denken. Hij was altijd bij de Paasraces te vinden en ik was in de veronderstelling dat hij het druk had omdat ik niets meer hoorde. Ik dacht "komt wel weer als ie wat meer tijd heeft", maar nee dus.....

 

Ik kende Herman persoonlijk en ben meerdere keren met Dr. Bommel naar Zandvoort geweest op uitnodiging van Herman. Lekker op de Paddock in de tent van Teamwork Racing en Informant, zijn geesteskind.

 

Ik ga em missen en wens zijn vrouwtje en kindjes uiteraard alle goeds toe en vooral veel steun na het wegvallen van deze geweldige pilaar !

 

 

Ik heb een berg foto's van de races, maar plaats hier even twee willekeurige foto's :

 

Mijn zoontje in een auto van Teamracing (mocht van Herman....)

 

42951.jpg

 

en een foto van Herman in gelukkiger tijden :

 

42952.jpg

 

Rust zacht Herman... Never give up !

post-683-1318259688,7834_thumb.jpg

post-683-1318259688,7966_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zijn trieste berichten. Sterkte gewenst aan alle familie en vrienden.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...