Ga naar inhoud


Handleiding voor het editen van de Philips kanalen met het programma DecLink v0.97!!


Gast

Aanbevolen berichten

@wdj, stuur me maar even je e-mail adres per PM. Dan mail ik je het programma wel even.<P>Ik kan ook geen URL meer vinden van Besami2, dus 'n nieuwe kan ik hier dan ook niet vermelden.<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik had declink al een keer gedownload, maar na het opruimen van de harde schijf kan ik het nergens meer terugvinden. De link van Redcat lijkt niet juist. Kan iemand de juiste link geven.<P>Moraal van het verhaal: harde schijf nooit opruimen maar grotere kopen.<P>bvd<P>Werner

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,<P>Ik heb hier de Philips voor de fun maar weer eens aangesloten om even te spelen met declink 0.97<BR>Ik kan inderdaad kanalen uitlezen en verplaatsen en verwijderen, maar het editten van kanaal lukt niet. Ik kan dubbelklikken tot ik eens ons weeg maar er gebeurt niets.<BR>Wie heeft raad ?<P>MTB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels is er 'n nieuwe versie van DecLink uit gekomen, namelijk v0.98! (met dank aan Gijs voor de link)<P>Je kunt hem hier <A HREF="http://usuarios.tripod.es/besami2/" TARGET=_blank>DecLink v0.98</A> downloaden.<P>Ik moet hem zelf nog even testen , maar wat ik zo één twee drie gezien heb is dat het nu ook mogelijk is om op transponders te scannen!<P>Ik laat nog wel even weten of er nog andere dingen gewijzigd zijn.<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...