Ga naar inhoud


[ALL] Nieuwe Alfi's dreamsettings beschikbaar 27/03/08


Alfi

Aanbevolen berichten

@ Alfi,

 

In de lijst Astra-Hotbird-Astra2a-Astra3a ontbreekt het 2e kanaal van Tele2 voetbal.

Mooie lijst b.t.w.; zou nog mooier worden als je de rubricering die je hebt aangebracht bij Canal Digitaal ook bij de andere providers doorvoert. Ja, ik realiseer me dat dat een pens-vol-werk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: harleyke
alfi, bedankt, zeer goede lijst, nu ook op sky it de discovery's,maar wat ik wel zie, de meeste picons werken niet, ik draai nabilo darkstar.
gr.harleyke.


Hoi Harleyke, ik heb helaas geen ervaring met Nabilo. Om mijn 7000 heb ik daar geen last van, maar het is wel zo dat een aantal picons inderdaad niet werken, maar die werken ook niet met andere settingslijsten.

Alfi

DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: droesjba
@ Alfi,

In de lijst Astra-Hotbird-Astra2a-Astra3a ontbreekt het 2e kanaal van Tele2 voetbal.
Mooie lijst b.t.w.; zou nog mooier worden als je de rubricering die je hebt aangebracht bij Canal Digitaal ook bij de andere providers doorvoert. Ja, ik realiseer me dat dat een pens-vol-werk is.


Ik kan helemaal geen 2e kanaal vinden in het CD pakket. Wellicht mis ik iets? (Als iemand weet of het er is, gaarne even de details dan gaat het mee in de volgende update.)

Alfi

DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Skotelke
Komt deze settingslijst straks ook beschikbaar in de Pli download? ben erg benieuwd hoe het er allemaal uitziet, maar weet niet hoe ik ze in de box moet zetten zonder het gemak van de Pli-downloads blush


Hoi Skotelke, voorlopig blijft de lijst nog even alleen via mijn site beschikbaar. Wellicht dat hij in de toekomst nog wel in de downloads komt. Je kunt de lijsten simpel met openDBedit in je Dreambox zetten. (Even googlen).

Alfi

DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lottemans272

@Alfi

Bij deze de frequentie van Tele 2 2de kanaal:

Tele2 2e Kanaal

12515

Horizontaal

SR: 22000

FEC: 5/6

SID: 4016

VPID: 521

PMT: 2116

PCR: 8190

Hopelijk heb je aan deze info voldoende wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is alleen jammer dat bepaalde zenders in boeketten missen, zowel bij pet123 als Alfi.

 

Wel gek dat nog verder niemand dit gezien heeft.

Loop de boeketten maar eens goed na en kijk welke er missen.

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: droesjba
@ Alfi,

In de lijst Astra-Hotbird-Astra2a-Astra3a ontbreekt het 2e kanaal van Tele2 voetbal.
Mooie lijst b.t.w.; zou nog mooier worden als je de rubricering die je hebt aangebracht bij Canal Digitaal ook bij de andere providers doorvoert. Ja, ik realiseer me dat dat een pens-vol-werk is.


Hoi, zit er wel in, alleen onder een andere naam (rnn7 in de sectie ongebruikt) vreemd genoeg alleen testbeeld op dit kanaal?
Zal in ieder geval snel een update plaatsen.

Alfi

DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MagicOnline
Het is alleen jammer dat bepaalde zenders in boeketten missen, zowel bij pet123 als Alfi.

Wel gek dat nog verder niemand dit gezien heeft.
Loop de boeketten maar eens goed na en kijk welke er missen.


Beste Magic, mijn lijsten maak ik met behulp van Kingofsat. Als je zenders mist, stel ik voor dat je ze hier met ons deelt zodat we er iets mee kunnen...

Alfi

DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: droesjba
@ Alfi,

In de lijst Astra-Hotbird-Astra2a-Astra3a ontbreekt het 2e kanaal van Tele2 voetbal.
Mooie lijst b.t.w.; zou nog mooier worden als je de rubricering die je hebt aangebracht bij Canal Digitaal ook bij de andere providers doorvoert. Ja, ik realiseer me dat dat een pens-vol-werk is.


Ok, voor de voetbal liefhebbers onder ons: Er staan nieuwe frisse files op de website met daarin nu ook het 2e Tele2 kanaal in de Sport sectie.

Ook TV vlaanderen is nu opgedeeld in categorieën!

Veel plezier ermee!

Alfi

DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:


Beste Magic, mijn lijsten maak ik met behulp van Kingofsat. Als je zenders mist, stel ik voor dat je ze hier met ons deelt zodat we er iets mee kunnen...

Alfi


Alfi,

TVV heeft ook thema zenders op 23,5E zie ook http://www.tv-vlaanderen.be/pid_onszenderaanbod.asp

Deze staan niet in jouw lijst ook niet in die van pet123.

Op kingofsat staan duidelijk welke zenders in beide boeketten zitten, daarom vondt ik het zo vreemd dat deze vergeten waren.

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...