Ga naar inhoud


geen beeld meer


franstroch

Aanbevolen berichten

deze week plotseling geen beeld meer met mijn Canaal Digitaal kaart en net deze week mijn abbo vernieuwd voor een jaar

heractivatie via internet lukt niet, op mijn kaart verschijnt als datum 1/1/1990 1/1/1991

wat kan ik nog doen ? telefoneren vanuit belgie lukt niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast thomas999

Misschien ten overvloede: Je moet je ontvanger wel op een Nederlandse zender, dus geen RTL of Eurosport, zetten. Anders komt de puls niet op je kaartje terecht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@franstroch,

 

 

Citaat:
op mijn kaart verschijnt als datum 1/1/1990 1/1/1991

 

 

Het ziet er naar uit dat je kaart is uitgeschakeld door CD, door het verwijderen van de MK01 gaat de datum terug naar 1/1/1991.

 

 

Citaat:
telefoneren vanuit belgie lukt niet

 

 

De enigste optie in zo'n geval is even met CD te bellen daar het er naar uitziet dat de betaling te laat is binnen gekomen, in dit geval dus door de gene die de kaart op naam heeft frown , gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@franstroch,

 

 

Het enigste wat er gebeurd kan zijn is een verandering aan je ABO, zeg maar een uitbreiding of verkleining van het pakket wat je had. Dan is er iets mis gegaan bij de nieuwe update en heb je stukken gemist op de een of andere manier, bijv. door op een niet CD zender verder gaan kijken.

 

Als de ABO voorwaarden gelijk gebleven zijn is er iets misgegaan met de betaling, misschien het geld wel binnen maar heeft men zich vergist met de ( eind ) datum bij CD. Hier lijkt het het meeste op gezien de heractivatie aanvraag ook niet werkt zoals je zegt, gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Zilverster
Hier lijkt het het meeste op gezien de heractivatie aanvraag ook niet werkt zoals je zegt, gr.


Zilverster.

Bij pakket wijzigingen zie je steeds vaker dat er een (egte)activatie gebeurt, waar veel cams dus moeite mee hebben.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

@WPW,

 

 

Klopt, die lopen over serial, in dat geval wordt de MK ook vaak aangepast, vandaar mijn opmerking over het schakel probleem die op de een of andere manier niet goed verlopen kan zijn.

 

Maar, in dit geval ga ik er vanuit dat de kaart op zwart is gezet, gezien de datum en mede doordat de heractivatie niet lukt, gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Zilverster

Maar, in dit geval ga ik er vanuit dat de kaart op zwart is gezet, gezien de datum en mede doordat de heractivatie niet lukt, gr.


Zilverster.

Z'n kaart gaat op zwart op deze methode omdat dit een seca beveiliging is crazy die overigens weer gecorrigeert kan worden met de CD cam, meer zeg ik nie :D

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

@WPW,

 

 

Citaat:
Z'n kaart gaat op zwart op deze methode omdat dit een seca beveiliging is crazy die overigens weer gecorrigeert kan worden met de CD cam, meer zeg ik nie :D

 

 

Ik heb er nog eens even over na zitten denken en zet "beveiliging" liever even tussen aanhaling's tekens.

 

Ik heb sterk het gevoel dat het meer te maken heeft met het al dan niet doorlaten van bepaalde informatie ( lees filtering ) naar de kaart.

 

Ik heb een grote hekel aan machtmisbruik op deze manier, m.a.w. dat mensen gedwongen worden bepaalde ontvangers en/of Cam's te moeten kopen die CD zijn goedgekeurd.

 

Hoewel ik niet het gevoel heb dat CD dit expres doet, hoewel met het uitkomen van de "CD Cam" blush , je weet het maar nooit, de tijd zal het leren.

 

Binnenkort zal ik eens alles op een rijtje zetten wat hier evt. aan te doen is zodat men zelf deze problemen kan oplossen, gr.

 

 

Zilverster.

 

 

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Zilverster
Ik heb een grote hekel aan machtmisbruik op deze manier, m.a.w. dat mensen gedwongen worden bepaalde ontvangers en/of Cam's te moeten kopen die CD zijn goedgekeurd.

Hoewel ik niet het gevoel heb dat CD dit expres doet, hoewel met het uitkomen van de "CD Cam" blush , je weet het maar nooit, de tijd zal het leren.

'Ze' weten niet eens dat ze 'het' doen, dit is een protocol issue, CD is slechts een master gebruiker en weet absoluut niet wat er allemaal(in detail) uitgaat.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

@WPW,

 

 

Citaat:
'Ze' weten niet eens dat ze 'het' doen, dit is een protocol issue, CD is slechts een master gebruiker en weet absoluut niet wat er allemaal(in detail) uitgaat.

 

 

I.d.d., vandaar mijn opmerking, dat ze het waarschijnlijk niet eens expres doen. Des al niet te min is het voor de eindgebruikers, hun klanten, erg vervelend, vooral als een heractivatie niet blijkt te werken en men moet bellen en dus extra kosten moet maken, gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...