Ga naar inhoud


dreambox 7025+ C


Gast beekware

Aanbevolen berichten

Gast beekware

Mischien een newbie vraag maar kan er niet echt duidelijk antwoord op vinden.

 

Indien men een DM7025+ met 2 kabeltunners en harddisk heeft incl. 1 TVHome-card is het dan mogelijk om te gelijkertijd 1 zender op te nemen en een andere zender te kijken? Ook al zitten deze zenders op dezelfde transponder? Had ergens iets gevonden dat dit er ook mee te maken zou kunnen hebben.

 

Ik maak nu gebruik van een DM500C en zou deze namelijk naar de slaapkamer willen verbannen en de huiskamer willen voorzien van een DM7025, zodat we gemakkelijk dingen kunnen opnemen en toch iets anders kunnen kijken. Lijkt ons ook handig om boven ook nog de mogelijkheid te hebben om opnames van de 7025 op de 500C te kunnen kijken.

 

thx alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Met 2 kabeltuners kun je sowieso 2 dingen tegelijk, kijken en/of opnemen. Indien zenders op 1 transponder zitten, kan je eventueel boven deze 2 uitkomen, omdat als een tuner op een transponder tuned alle streams op deze transponder beschikbaar zijn.

 

Ik heb zelf een 7025 met kabeltuners en kan zonder problemen meerdere dingen kijken en opnemen.

2 x Dreambox 800 met dvb-c en dreambox 7025+ met 2x dvb-c verbonden met Synology NAS

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast beekware

Thx! Besteld dan maar na 2dgn de box is binnen.... na wat stoeien allemaal gelukt. Wel enkele BSOD (mooie blauwe schermen) gehad maar ja... gewend van Windows cool

 

Nu Gemini 3.30 Flash en na het volgen van een handleiding Barry Alleen geinstalleerd met de images Ronnaldd en LT 4 Rev. op CF. Verder nog even kijken wat het beste image is. Gemini was is gewend op de DM500C...

 

Opnemen ff vlug getest en werkt prima.... direct opnemen en zappen maar, daarna kan je gewoon weer terugkijken, ideaal. Nu zoek ik nog een manier hoe je series kan opnemen, dit zou helemaal ideaal zijn, 1 maal klikken en de hele serie wordt automatisch opgenomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: beekware
Alleen geinstalleerd met de images Ronnaldd en LT 4 Rev. op CF. Verder nog even kijken wat het beste image is. Gemini was is gewend op de DM500C...

Ik was zelf ook Gemini gewend op de 500C en nu ben ik helemaal over op LT. Ziet er veel mooier uit, maar is/lijkt ook beter afgestemd op de specifieke eigenschappen van de 7025.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...